PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia Specjalista Techniczny ds. OSS ?

  • 1. Data: 2006-09-08 00:20:51
    Temat: ile zarabia Specjalista Techniczny ds. OSS ?
    Od: "Katarzyna" <O...@o...eu>

    ile zarabia Specjalista Techniczny ds. OSS ?

  • 2. Data: 2006-09-08 10:41:09
    Temat: Re: ile zarabia Specjalista Techniczny ds. OSS ?
    Od: "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl>

    Uzytkownik "Katarzyna" <O...@o...eu> napisal w wiadomosci
    > ile zarabia Specjalista Techniczny ds. OSS ?

    Zalezy w jakiej firmie. W mojej okolo 2 kzl netto. Domyslam sie z której
    pochodzi ogloszenie o które pytasz, w niej co najmniej tyle samo, ale
    najprawdopodobniej nieco wiecej.
    Pozdrawiam.

    --
    Vlad The Ripper o...@p...wp.pl
    gg 05214126

  • 3. Data: 2006-09-09 19:03:18
    Od: "Katarzyna" <O...@o...eu>

    Czy ktos sie moze wypowiedziec cos wiecej na temat stanowisko Specjalisty
    Technicznego ds. OSS ?
    Czym sie zajmuje itd...

    "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl> wrote in
    message news:edrh8j$lcf$1@inews.gazeta.pl...