PracaGrupypl.praca.dyskusje › HAY - wartosciowanie stanowisk

  • 1. Data: 2006-09-07 20:02:06
    Temat: HAY - wartosciowanie stanowisk
    Od: "envee" <e...@i...pl>

    Witam!

    Poszukuje informacji dot. wartosciowania stanowisk pracy metoda HAY. W
    szczegolnosci chodzi mi o to, na co zwrocic uwage podczas przygotowywania
    opisu stanowiska i jak przekonac osoby wartosciujace stanowisko o jego
    waznosci.

    Z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2006-09-07 21:06:31
    Temat: Re: HAY - wartosciowanie stanowisk
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    envee; <edpttk$h29$1@opal.icpnet.pl> :

> [...]
    > szczegolnosci chodzi mi o to, na co zwrocic uwage podczas przygotowywania
    > opisu stanowiska i jak przekonac osoby wartosciujace stanowisko o jego

    Najlepiej przysłać specjalistę Hay'a z niesmiertelnym laptopem, który
    działa mimo, że do niczego nie jest potrzebny, w za dużej jednorzędowej
    marynarce z trzema guzikami, zapiętego na górny guzik - wrażenie
    murowane. :))

    Flyer