PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nieodpowiedzialny HR

  • 1. Data: 2006-09-07 11:03:52
    Temat: Nieodpowiedzialny HR
    Od: "Sobczak Michał" <s...@o...eu>

    Skynet s.j.
    W dziale rekrutacji pracują nieodpowiedzialne osoby, które nie traktują
    kandydatów jak należy. Na ofertę odpowiadają kpiną i śmiechem. Radzę omijać
    szerokim łukiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sobczak Michał

  • 2. Data: 2006-09-07 11:12:53
    Temat: Re: Nieodpowiedzialny HR
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "Sobczak Michał" <s...@o...eu> napisał

    > W dziale rekrutacji pracują nieodpowiedzialne osoby, które nie traktują
    > kandydatów jak należy. Na ofertę odpowiadają kpiną i śmiechem. Radzę
    omijać
    > szerokim łukiem.

    Jakieś szczegóły?

    N.

  • 3. Data: 2006-09-07 12:45:49
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Sobczak Michał wrote:

> [...]
    > W dziale rekrutacji pracują nieodpowiedzialne osoby, które nie traktują
    > kandydatów jak należy. Na ofertę odpowiadają kpiną i śmiechem. Radzę

    Hmmm...
    A może Śwarcenieger coś by pomógł.

  • 4. Data: 2006-09-07 20:22:57
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Sobczak Michał napisał(a):
> [...]
    > kandydatów jak należy. Na ofertę odpowiadają kpiną i śmiechem. Radzę omijać
    Zdziwiłbyś się, w jak wielu firmach pracują nieodpowiedzialne osoby.
    Jeśli oczywiście śmiech i kpina to objaw braku odpowiedzialności.

    Co konkretnie się stało?

    pozdrawiam
    Maciek

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 5. Data: 2006-09-08 09:42:50
    Od: "Sobczak Michał" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Irving Washington" <m...@d...doPLer> napisał w
    wiadomości news:edpvgm$4j4$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    > Tęsknię za Tobą tragicznie
    > A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

    Szkoda gadać, ale ogólnie nie polecam. Nie chce żeby ktoś się mnie uczepił
    za to.
    EOT

  • 6. Data: 2006-09-08 09:43:30
    Od: "Sobczak Michał" <s...@o...eu>

    Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm...
    > A może Śwarcenieger coś by pomógł.

    Nie, już nie pomaga...

  • 7. Data: 2006-09-08 15:29:54
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Sobczak Michał" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > omijać

    > Szkoda gadać, ale ogólnie nie polecam. Nie chce żeby ktoś się mnie uczepił

    To moze to jakas blachostka ?

  • 8. Data: 2006-09-08 17:16:02
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    Sobczak Michał wrote:

    > Szkoda gadać, ale ogólnie nie polecam. Nie chce żeby ktoś się mnie uczepił
    > za to.
    > EOT

    To po co zaczales ten watek?
    Bez sensu...
    --
    ---
    Cezary Morga

  • 9. Data: 2006-09-09 17:01:39
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Cezary Morga napisał:

    > To po co zaczales ten watek?
    > Bez sensu...

    moze chce tylko oczernic ta firme, bo go np nie przyjeli (nie nadawal
    sie)...

    pozdr