PracaGrupypl.praca.dyskusjeile wziac za malowanie mieszkania › Re: ile wziac za malowanie mieszkania
    From: Dariusz Kozłowski <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ile wziac za malowanie mieszkania
    Date: Wed, 25 Jun 2003 02:04:31 +0200

    Iwona Tomaszewska wrote:

    > do pomalowania okolo 70 m2 - tylko jeden raz (odswiezanie), bez
    > przestawiania mebli, tylko i wylacznie malowanie, wszystkie materialy
    > dostarczone. ile mozna wziac za ta taka fuche???

    3-5 zł/m2 zależy od gładkości ściany. 70m2 gładkiej ściany, bez
    przestawiania mebli i innych przeszkód z dobrym osprzętem powinno zająć
    zdrowemu meżczyźnie nie więcej niż 5 godzin + godzina na sprzątanie.
    Kobietom idzie to trochę wolniej (przynajmniej tej z która ja tworzyłem
    tandem przy nie jednym malowaniu)
    Powinno więc wyjść całkiem przyzwoicie za godzinę. Podkreślam znaczenie
    dobrych narzędzi, które dla mnie totalnego amatora malowania wnętrz
    oznaczają:
    1.folia do zabezpieczania terenu
    2.Kapelusz z gazety
    3.Taśma malarska do odzielania powierzchni różnokolorowych, ram okna i
    innych.
    4. 2 pędzelki do robienia wykończeń i rogów
    5.Wałek w miarę przyzwoity, taki żeby dało się w nim przedłużyć rączkę.
    Ja to robię zazwyczaj przy pomocy kija do mopa. Dzięki przedłużeniu łatwo
    jest zwiększyć nacisk na walek, dzięki czmu lepiej kryje, rzadziej się
    siega po farbę i maluje się znacznie szybciej przynajmniej do wysokości
    bioder :). Dobra kończe ten poradnik.
    Życzę powodzenia.
    --
    Dariusz Kozłowski