PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile?

  • 1. Data: 2005-04-02 21:34:11
    Temat: ile?
    Od: "Leon " <m...@N...gazeta.pl>

    jak w temacie. ile płacą hamburgery w mcdonald'sie? za powiedzmy tzw. po
    ichniemu full-time. czyli pełny etat. czy wciaz nie placą za nadgodziny? i
    czy managerami sa takie głąby jak 8/9 lat temu?

  • 2. Data: 2005-04-02 23:46:46
    Temat: Re: ile?
    Od: "TaDeK" <T...@p...de>

    Leon wrote:
    > jak w temacie. ile płacą hamburgery w mcdonald'sie? za powiedzmy tzw.
    > po ichniemu full-time. czyli pełny etat.

    849 brutto dla zwyklego pracownika
    jakies 950 zl brutto dla instruktora
    swing manager - jakies 1200 brutto
    trainiee manager - jakies 1400 brutto
    asystent II - okolo 1700 brutto
    asystent I - okolo 2000 brutto
    kierownik - okolo 2500 do 3000 brutto

    tak bylo 2 lata temu i moge sie zalozyc ze jest tak do teraz. McKaczka nigdy
    nie lubila duzo placic.

    > czy wciaz nie placą za
    > nadgodziny?

    Tam nie ma nadgodzin - naprawde. O godziny pracy tam tak dbaja ze szok. Moze
    za duzo kontroli mieli - hehe. Przez rok mojej pracy w tej firmie nie mialem
    ani jednej nadgodziny. Jak juz sie zdazylo ze musialem zostac dluzej, to na
    drugi dzien ten czas mialem oddawany, tak aby zgadzalo sie w skali miesiaca.
    Ale byly to sytuacje naprawde sporadyczne zeby trzeba bylo zostac dluzej w
    nazwijmy to pracy.

    > i czy managerami sa takie głąby jak 8/9 lat temu?

    Zalezy od knajpy. Tam gdzie ja pracowalem na 6 managerow 3 bylo normalnych,
    tzn: takich do pogadania, majacych McKaczke gleboko gdzie slonce nie
    dochodzi, pracujacych tam tylko dla kasy, zeby bylo z czego studia oplacic
    (to byli studenci lub osoby krotko po studiach), a 3 takich po srednich
    szkolach (najczesciej ludzie bez zadnego zawodu po liceum) co mieli zlote
    litery M zamiast oczu. Jednym slowem zalezy gdzie trafisz.

    Jak chcesz tam sie zatrudnic to doradzam zatrudnienie sie w malej knajpe na
    uboczu miasta i najlepiej zeby nie byla zbyt popularna - kasa ta sama, a
    rekawow sobie nie powyrywasz. Pod zadnym pozorem nie idz pracowac do tych
    najwiekszych i najpopularniejszych.

  • 3. Data: 2005-04-03 07:03:45
    Od: "Leon " <m...@g...pl>

    nie, nie.
    ja pracowalem w chorzowie prawie 10 lat temu.
    tak z ciekawosci pytam :)

  • 4. Data: 2005-04-03 07:09:28
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "TaDeK" <T...@p...de> napisał w wiadomości

> [...]

    na
    > uboczu miasta i najlepiej zeby nie byla zbyt popularna - kasa ta sama, a

    Dobry tekst. Zostawie sobie gdzieś w archiwum, bo przyda się do przyszłych
    dyskusji :)

    vertret

  • 5. Data: 2005-04-03 08:33:12
    Od: "TaDeK" <T...@p...de>

    Leon wrote:
    > nie, nie.
    > ja pracowalem w chorzowie prawie 10 lat temu.
    > tak z ciekawosci pytam :)

    a ja jakies 2,5 roku temu w wlkp. - wytrzymalm rok - dobry jestem - no nie ?
    i co nieco jeszcze pamietam - ogolnie bardzo milo wspominam ta firme, tzn:
    firma jako pracodwca bardzo kiepska, ale za to ludzie z jakimi mialem
    zaszczyt tam pracowac byli naprawde na poziomie (nie wszyscy, bo oszolomy
    tez byly oczywiscie)

  • 6. Data: 2005-04-04 08:09:03
    Od: "Małgorzata Trzpis" <t...@i...pl>

> [...]
    >najwiekszych i najpopularniejszych.
    >Ja odradzam zatrudnienie się w tej branży gdyż jest to praca mało płatna i

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2005-04-04 10:29:18
    Od: "Piotr S." <GG#3501692@gg.pl>

    Użytkownik "Małgorzata Trzpis" <t...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:05040410090386@polnews.pl...
    > nie godna Polaka!

    Nie godna Polaka jest nieumiejetnosc cytowania ! :>

    Piotrek ; GG# 3501692