PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pisanie programów pod windows

  • 1. Data: 2005-04-02 12:53:53
    Temat: Pisanie programów pod windows
    Od: " jaspis" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    mam możliwośc napisania dla kogoś prostą aplikację pod windows (baza danych -
    wyszukiwanie w pliku, wyniki wyświetlane w okienku, pare zakładek, nr seryjny,
    działanie pod win wyższymi niż 98). Ponieważ nigdy nie robiłam tego za
    pieniądze więc nie wiem ile się bierze za napisanie programu (takiego) i w
    jakim czasie powinno się oddać gotowy produkt. Proszę o wasze sugestie w tej
    sprawie.

    Dziękuje i pozdrawiam,
    jaspis

  • 2. Data: 2005-04-02 13:00:56
    Temat: Odp: Pisanie programów pod windows
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    (baza danych - wyszukiwanie w pliku, wyniki wyświetlane w okienku, pare
    zakładek, nr seryjny,
    działanie pod win wyższymi niż 98). = CHAOS

    Ile się bierze : 200 PLN / godz + VAT = godznia pracy programisty.

    rafal

  • 3. Data: 2005-04-02 13:41:30
    Temat: Re: Pisanie programów pod windows
    Od: "niusowe" <n...@o...pl>

    Użytkownik " jaspis" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > w jakim czasie powinno się oddać gotowy produkt.

    :D

  • 4. Data: 2005-04-02 13:47:08
    Temat: Re: Odp: Pisanie programów pod windows
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    konto wrote:

    > Ile się bierze : 200 PLN / godz + VAT = godznia pracy programisty.

    Chyba na Jamajce

  • 5. Data: 2005-04-02 13:52:52
    Od: "Maro" <m...@p...com>

    Użytkownik "konto" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > działanie pod win wyższymi niż 98). = CHAOS
    >
    > Ile się bierze : 200 PLN / godz + VAT = godznia pracy programisty.

    nawet motorola tyle nie daje;p
    marek

  • 6. Data: 2005-04-02 17:30:44
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    konto napisał(a):

    > Ile się bierze : 200 PLN / godz + VAT = godznia pracy programisty.

    Chyba 20 PLN / godz + VAT. :)

    200 zł / godzinę to może i bierze, ale specjalista i to dobry, a nie
    początkujący w danej dziedzinie.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 7. Data: 2005-04-02 21:45:40
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Apr 2005 15:00:56 +0200, "konto" <k...@o...pl> wklepał(-a):

    >(baza danych - wyszukiwanie w pliku, wyniki wyświetlane w okienku, pare
    >zakładek, nr seryjny,
    >działanie pod win wyższymi niż 98). = CHAOS
    >
    >Ile się bierze : 200 PLN / godz + VAT = godznia pracy programisty.

    Czyli kiepski programista zarobi więcej, bo będzie dłużej robił...

  • 8. Data: 2005-04-03 08:32:15
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Czyli kiepski programista zarobi więcej, bo będzie dłużej robił...

    Nie zarobi , poniewaz konkurencja w krotszym czasie odda gotowy projekt.

    Czyli :
    zaofereuje wykonanie zlecenia w krotszym czasie

    rafal

  • 9. Data: 2005-04-03 14:27:43
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > nawet motorola tyle nie daje;p

    Bo nie ma dawać , tylko wg.takiej stawki wycenia się projekty.

    rafal

  • 10. Data: 2005-04-04 12:43:41
    Od: Staruszek <s...@u...cad.pl>

    jaspis wrote:

> [...]
    > nie robiłam tego za pieniądze więc nie wiem ile się bierze za napisanie
    > programu (takiego) i w jakim czasie powinno się oddać gotowy produkt.

    Zależy czy to program na konkretne zamówienie (szyty na miarę), czy być może
    potem go komuś jeszcze sprzedasz.
    --
    -=:| Staruszek GG:320000 |:=-