PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie lepiej: US czy inny urząd?

  • 1. Data: 2005-04-02 15:10:21
    Temat: Gdzie lepiej: US czy inny urząd?
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@o...pl>

    Witam

    Kolejne pytanie: co ma większe perspektywy (w ciągu 1-2 lat): praca w
    Urzędzie Skarbowym czy w samorządowym urzędzie "pomocniczym" (nie głównym),
    ale przy funduszach europejskim? W pierwszym urzędzie zarobię o 25% więcej
    (na początek), praca w miarę stabilna, z czasem można ubiegać się o
    stanowisko urzędnika mianowanego (ok. + 800zł brutto więcej, ale trzeba
    pracować kilka lat w Urzędzie, sprawdzić się i być naprawdę dobrym), w
    drugim z kolei praca z funduszami, choć płace i praca niepewne (różne
    dochody samego urzędu, zmiany personalne).

    Co daje jedna, a co druga praca (+/-)?

    Co byście wybrali i dlaczego?

    Za odpowiedzi dzięki
    Pozdrawiam
    T.N.

  • 2. Data: 2005-04-02 16:02:25
    Temat: Re: Gdzie lepiej: US czy inny urząd?
    Od: "Piniu" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drugim z kolei praca z funduszami, choć płace i praca niepewne
    (różne
    > dochody samego urzędu, zmiany personalne).

    ja bym raczej zapytal jakie masz wtyki ?

  • 3. Data: 2005-04-02 16:09:03
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piniu" napisał w wiadomości
    > ja bym raczej zapytal jakie masz wtyki ?

    Normalne, standard europejski, na 220V ;-) Poważnie, mógłbyś wytłumaczyć,
    czego dotyczy Twoje pytanie (co masz na myśli)?

    Pozdrawiam
    T.N.

  • 4. Data: 2005-04-02 18:00:27
    Od: Michał <m...@k...pl>

    > Normalne, standard europejski, na 220V ;-) Poważnie, mógłbyś wytłumaczyć,
    > czego dotyczy Twoje pytanie (co masz na myśli)?

    Jak europejski to 230V :)