PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca zdalna -przesylanie projektow

  • 1. Data: 2002-08-17 23:31:17
    Temat: praca zdalna -przesylanie projektow
    Od: "=slupek=" <s...@p...pl>

    Witam

    Pewnie juz bylo , ale nie doszukalem sie w poprzednich postach.
    jak zabiesbieczyc sieprzed niuczciwymi firmami przy przesylaniu projektow ,p
    o zdalnym ich wykonaniu( chodzi mi o cos czego nie mozna zablokowac jakims k
    odem itp.).Wiem ze czasami sa listownie przesylane umowy o dzielo do podpisu
    ,ale nieraz zdaza sie tak ze termin projektu jest blizszy niz czas przeslani
    a dokumentow w obie strony,raz juz sie sparzylem i chce sie jakos zabezpiecz
    yc

    pozdr
    s.

  • 2. Data: 2002-08-18 08:12:11
    Temat: Re: praca zdalna -przesylanie projektow
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ajmmk2$fkc$1@news.onet.pl> =slupek= napisał(a):
> [...]
    > a dokumentow w obie strony,raz juz sie sparzylem i chce sie jakos zabezpiecz

    Fax.

    A od wczoraj bodajże to podpis elektroniczny ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-08-18 12:00:15
    Od: "kijan" <k...@k...com>

    Kazdy projekt, proponuje zabezpieczyc napisem ktory jest lekko widoczny np.
    w moim przypadku robie to w ten sposob kijan.com daje w takim miejscu na
    grafice aby bylo widoczne i aby projekt graficzny byl w miare czytelny,
    jesli sie projekt podoba, wtedy mi placa a ja im wysylam normalna wersje
    graficzki:)

    Pozdrawiam kijan
    www.kijan.com
    nr gg 733564