PracaGrupypl.praca.dyskusje › i co teraz..?

  • 1. Data: 2004-08-28 09:30:34
    Temat: i co teraz..?
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Witam, 3 dni temu napisałam skargę do naszej ukochanej poczty. Otóż czekałem
    na paczkę - zakup z allegro. Paczki nie ma i nie ma - wysłana priorytetem,
    awiza też zero. Wieczorem puka mi w okno sąsiad - obok prowadzi zakład
    zegarmistrzowski - i wręcza mi paczkę, którą sobie odebrał za mnie. Granda!
    Kiedyś już wojowałem z pocztą, gdyż wiele przesyłek oraz awizo trafiały na
    korytarz lub do sąsiadów (mamy pokopaną numerację w klatce, ale mam swój
    numerek na drzwiach). Zrobiłem dym - wysłałem skargę mailem. Przyszedł do
    mnie listonosz, wyjaśniliśmy sprawę, przeprosił, napisałem sprostowanie,
    gdyż chłopaka chcieli zwolnić. Tym razem dostawca paczek DAŁ paczkę obcej
    osobie. To mnie rozwścieczyło... Gdyby ów zegarmistrz paczki mi nie dał? A
    ja ścigałbym nie winnego nadawcę? Mój mail odniósł skutek - dziś pod okcnem
    staje żółty wóz z Poczty, wysiada dostawca paczek, puka w okno i się żali, w
    sumie nie wiem na co i na kogo, gada coś o zwolnieniu go z pracy, po czym w
    połowie zdania zalewa się łzami i wsiada w auto i odjeżdża. Chyba sam sobie
    jest winien. Jest mi go żal, ale są pewne czynności których się nie czyni -
    kto wie ile przez taką głupotę ludzi nie doczekało się paczek! To było ku
    przestrodze.

    Pozdrawiam i powodzenia

    Krzysiek

    PS. Szukam osoby do pracy fizycznej z Górnego Śląska (Chorzów, Św-ce)
    związanej z wyjazdami, wymagam średniego wykształcenia technicznego, nie
    bania się wysokości (dachym czasem wieże). Info na priv

  • 2. Data: 2004-08-28 12:47:30
    Temat: Re: i co teraz..?
    Od: "Marcin" <g...@o...pl>

    odpowiem shortly : NTG !!!!!!!

    marcin

  • 3. Data: 2004-08-28 15:24:36
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "miedza" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, 3 dni temu napisałam skargę do naszej ukochanej poczty. Otóż
    > czekałem na paczkę - zakup z allegro.

    e team mi nową kartę kredytową dali do innego bloku [anie nazwiska ani
    numeracja nie jest podobna]
    i notorycznie ludziom rachyunki zamieniają - czasem ktos podniesie pod
    wlasciwy adres - czesciej leza na innaych klatkach

    i wiele by tu przykładów przytaczać...

    ot mam wrazenie ze listonosze nie szanują swojej pracy [i nie jest
    tłumaczeniem ze pensja niska.. nikt go nie zmusza]

    Piotr Żebrowski

  • 4. Data: 2004-08-28 16:05:03
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin" <g...@o...pl> napisał w wiadomości