PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błędne rozliczenie ?

  • 1. Data: 2003-12-17 21:42:58
    Temat: Błędne rozliczenie ?
    Od: "Michal" <k...@o...pl>

    W 2001 roku prowadziłam działalność gospodarczą, z końcem tego roku
    zawiesiłam ją. W 2002 roku wogole z niej nie korzystałam. Za 2002 rok
    rozliczyłam się w Picie 36 jako osoba fizyczna nie prowadząca działalności
    gospodarczej.
    W zeszłym miesiacu tego roku działalność została ponownie uruchomiona i w
    tym tygodniu dostałam pismo z Urzędu Skarbowego z wezwaniem w sprawie nie
    rozliczenia się z dochodów osiągniętych w 2002 roku z działalności
    gospodarczej, ale ich nie było. Jak to powinno wyglądać naprawde ?

    Monika

  • 2. Data: 2003-12-17 22:27:03
    Temat: Odp: Błędne rozliczenie ?
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Użytkownik Michal <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:brqiln$33n$...@n...onet.pl...
> [...]
    > rozliczenia się z dochodów osiągniętych w 2002 roku z działalności
    > gospodarczej, ale ich nie było. Jak to powinno wyglądać naprawde ?

    Witam
    Zawieszona działalność to nie likwidacja DG. Właściwie w 2002roku nie prowadziła Pani
    DG ale w PIT -36 i w PIT-B trzeba było powpisywać zera.
    US ściga podatników, którzy często po zawieszeniu DG - dalej ją prowadzą.
    Ja u swojego znajomego oprócz zer na marginesie PIT-u dopisałem, że działalność
    gospodarcza była zawieszona i miał spokój.
    Prawdopobnie w Pani przypadku będą chcieli wlepić jakąś karę.
    Ja bym się na nią nie godził ale jeżeli nie ma Pani czasu dochodzenie sprawiedliwości
    i nerwów, kara nie byłaby wysoka to wtedy warto
    zapłacić ją dla świętego spokoju.
    Pozdr. Piotr