PracaGrupypl.praca.dyskusje › grafik po szkole artystycznej

  • 1. Data: 2003-05-14 13:44:54
    Temat: grafik po szkole artystycznej
    Od: Kratylos <k...@n...net>

    No właśnie moja dziewczyna jest włąśnei absolwentką Grafiki UMK Toruń i
    ma spore problemy ze znaleźeniem pracy. Co byście mogli jej poradzić,
    W jakim kierunku się zwrócic w jakich firmach pytać czego się dołuczyć
    Do tego dodam ze dobrze radzi sobie z progamami komputerowymi do grafiki
    2d ale dużo lepiej w tradycyjnych technikach graficznych nie komputerowych.

    --
    pozdr.
    Kratylos

  • 2. Data: 2003-05-15 08:01:14
    Temat: Re: grafik po szkole artystycznej
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Kratylos" <k...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Do tego dodam ze dobrze radzi sobie z progamami komputerowymi do grafiki
    > 2d ale dużo lepiej w tradycyjnych technikach graficznych nie

    ma 2 drogi

    1 zostać artystka i zyc z swojej twurczości, wystaw itp

    2 opanowac biegle warsztat poligraficzno/multimedialno/internetowy i zacząć
    wykorzystywać swój talent /pomysły/umiejętności w nowoczesnych mediach

    wybierając wariant 2 wcale nie musi rezygnowac z 1 [o ile czas pozwoli ..
    hehe], wybierając wariant 2 ... gdy juz opanuje biegle ilustratora,
    photoshopa, zasady DTP i inne pokrewne... bendzie naprawde wykaszac
    domorosła konkurencje...