PracaGrupypl.praca.dyskusje › RP 7 - pomoc

  • 1. Data: 2003-05-14 11:55:35
    Temat: RP 7 - pomoc
    Od: " Ania" <z...@N...gazeta.pl>

    Witam. Czy ktos mi powiedziec co mam zrobic? Do wyliczenia w przyszlosci
    emerytury kazdy potrzebuje tzw. druku RP7. Poprzedni zaklad w ktorym
    pracowalam został zlikwidowany. Likwidator ma papiery, ktorych nie zdal
    jeszcze do archwium, nie chce tez wydac wspomnianego druku. Odsyla mnie do
    syndyka, syndyk natomiast z powrotem wysyla mnie do likwidatora, gdyz on
    posiada owe dokumenty. Likwidator tlumaczy sie znowu brakiem pieczatek. Jest
    to tzw. błedne kolo. Co powinnam w tej sytuacji zrobic?