PracaGrupypl.praca.dyskusje › Plus dla Eenergisu

  • 1. Data: 2003-05-14 10:24:44
    Temat: Plus dla Eenergisu
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Są jeszcze firmy, które nawet jeśli się nie dostaniemy do nich
    potrafią podziękować za zainteresowanie ofertą.

    Duży plus.

    pzdr
    Gluestick

  • 2. Data: 2003-05-14 23:47:45
    Temat: Re: Plus dla Eenergisu
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Wed, 14 May 2003 12:24:44 +0200, "Gluestick" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Są jeszcze firmy, które nawet jeśli się nie dostaniemy do nich
    >potrafią podziękować za zainteresowanie ofertą.

    No, na niepoliczalna juz liczbe wyslanych CV+LM odpisac raczyl jedynie ComArch i
    to w bardzo uprzejmym tonie, ze gdyby nie recesja, zwolnienia i wstrzymanie
    zatrudniania nowych pracownikow to z moimi kwalifikacjami bardzo chetnie by mnie
    przyjeli. Co prawda byl to zapewne taki sobie belkot, ale jakze uprzejmy i
    podnoszacy na duchu, a do tego pozostawiajacy dobre wrazenie o firmie mimo
    negatywnej odpowiedzi.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 3. Data: 2003-05-15 05:48:00
    Od: "pikuś" <p...@p...onet.pl>

    > No, na niepoliczalna juz liczbe wyslanych CV+LM odpisac raczyl jedynie
    ComArch i
    > to w bardzo uprzejmym tonie
    w moim przypadku dokładnie tak samo - odpowiedział ComArch najpierw mailem a
    potem rzeczywiście bardzo grzecznie pocztą (i to zamiejscową - z Krakowa)
    :-)

    wprawdzie nie zatrudnili ale jakże uprzejmie :-)

    pozdrawiam

    MirekN