PracaGrupypl.praca.dyskusje"graficy" › graficy
    From: <g...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: graficy
    Date: Tue, 2 Jul 2002 05:18:22 +0000 (UTC)

    asmira <a...@p...onet.pl> napisał(a):
    > W końcu facet, produkujący
    > ogórki kiszone czy inną armaturę sanitarną, na ogół nie ma bladego pojęcia o
    > sieci, jej wymaganiach, itp.

    Szczera prawda, jeszcze nie ma, ale dosyc szybko zorientuje sie czy ta
    website to kwiatek do korzucha czy cos mu sie ruszylo na koncie. Jak mu
    bedzie procentowalo to pomysli o tym zeby cos zmienic dodac i o to chyba
    powinno chodzic grafikowi. Web site to nie jednorazowa akcja drapniecia forsy
    ale wspolpraca w budowaniu biznesu takiemu od ogorkow czy armatury.

    > BTW - ostatnio miałam problem pt. pokazać dobrze zrobiony firmowy serwis
    > internetowy. I miałam z tym problem. Może ktoś się czymś pochwali, albo
    > wskaże coś, co mu osobiście odpowiada??

    Takich serwisow jest sporo, zwykle angielsko-jezyczne, tam juz przetarli
    szlaki i od nich mozna sie wiele nauczyc.