PracaGrupypl.praca.dyskusje"graficy" › Re: "graficy"
  • Data: 2002-07-02 04:49:15
    Temat: Re: "graficy"
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zal za dupe sciska jak sie widzi te domorosle "stronki" uragajace wszelkim
    > zasadom projektowania.

    Skoro wiesz, że na pewno Ty masz rację...

    > Czy myslicie, ze pracodawcy dlugo jeszcze beda tkwic w stanie
    narkotycznego
    > zauroczenia roznymi sztuczkami w stylu tragicznie ulepionej animacji
    > czy "nowoczesnymi" skrinami co to jak piesc do oka pasuja do strony na
    ktorej
    > zakwitaja. Ja licze na to ze pracodawcy, ci co zamawiaja prace graficzne i
    > placa za nie, wyedukuja sie z czasem na tyle, zeby wiedziec co jest dla
    nich
    > dobre i co im przynosi klientow i zyski.

    Będą tak długo myśleć, aż ich nie przekonasz. W końcu facet, produkujący
    ogórki kiszone czy inną armaturę sanitarną, na ogół nie ma bladego pojęcia o
    sieci, jej wymaganiach, itp.

    Asmira

    BTW - ostatnio miałam problem pt. pokazać dobrze zrobiony firmowy serwis
    internetowy. I miałam z tym problem. Może ktoś się czymś pochwali, albo
    wskaże coś, co mu osobiście odpowiada??