PracaGrupypl.praca.dyskusje › godz nadliczbowe

  • 1. Data: 2005-05-08 08:07:36
    Temat: godz nadliczbowe
    Od: "edward_ustymczuk" <e...@w...pl>

    Jak sprawdzić czy pracodawca zapłacił mi za wszystkie godz nadliczbowe ?
    Umowe mam na 849 zl brutto W miesiącu kwietniu miałem 10 godz nadliczbowych
    Ile powinienem dostać za te nadgodziny ? Jak to wyliczyć ?

    Edward U

  • 2. Data: 2005-05-08 20:31:21
    Temat: Re: godz nadliczbowe
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "edward_ustymczuk" <e...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:d5kh9j$76k$1@atena.e-wro.net...

> [...]
    nadliczbowych
    > Ile powinienem dostać za te nadgodziny ? Jak to wyliczyć ?

    849 brutto, czyli jakies 615 zl na reke.
    615 / liczba obowiazujacych godzin w miesiacu = stawka godzinowa.
    (Stawka godzinowa + 50 %) x 10 godzin = kasa za nadgodziny :)

    pozdrawiam
    Laris

  • 3. Data: 2005-05-09 01:38:06
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

> [...]
    nadliczbowych
    > Ile powinienem dostać za te nadgodziny ? Jak to wyliczyć ?

    W kwietniu było 21 dni roboczych, czyli 168 godzin. Stawka za 1 godz.
    to 5,05 zł.
    Wynagrodzenie brutto za 10 godz.:
    10 h x 5,05 zł x 150% = 75,75 zł.
    Wynagrodzenie netto to około 49,40 zł.

    wa

  • 4. Data: 2005-05-09 06:03:01
    Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    > W kwietniu było 21 dni roboczych, czyli 168 godzin. Stawka za 1 godz.
    > to 5,05 zł.
    > Wynagrodzenie brutto za 10 godz.:
    > 10 h x 5,05 zł x 150% = 75,75 zł.
    > Wynagrodzenie netto to około 49,40 zł.

    Stawke godz wylicza sie od kwoty brutto czy netto ?

  • 5. Data: 2005-05-09 17:12:05
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d5muea$ek8$1@news.onet.pl...

    > Stawke godz wylicza sie od kwoty brutto czy netto ?

    Od kwoty brutto przy każdym legalnym zatrudnieniu.

    wa