PracaGrupypl.praca.dyskusje › general mainstream webdeveloper

  • 1. Data: 2008-10-23 10:30:33
    Temat: general mainstream webdeveloper
    Od: "NetOpenSolutions" <n...@t...pl>

    Oferowana praca na stanowisku "general mainstream webdeveloper".

    Wymagana znajomość:

    - HTML, XHTML (standardy w3c)
    - CSS 2.0
    - Photoshop (tworzenie grafiki, layoutów, cięcie)
    - Flash (animacje, elementy interaktywne)
    - Corel (grafika wektorowa, DTP)
    - ActionScript
    - JavaScript
    - Java (NetBeans)
    - PHP (obiektowo)
    - MySql
    - PostgreSQL
    - UML
    - MS Project, Visual Paradigm
    - SAP

    Inne wymagania:

    - zmysł artystyczny, umiejętność tworzenia ciekawych layoutów, katalogów,
    wizytówek i innych materiałów reklamowych
    - znajomość zasad kompozycji obrazu i zasad typografii
    - umiejętność tworzenia ciekawych tekstów marketingowych
    - bogata wiedza z zakresu projektowania systemów informatycznych
    - umiejętność dobrej prezentacji produktów
    - zdolności negocjacyjne i umiejętność pozyskiwania klientów
    - status studenta

    Mile widziane:

    - Visual Basic (tworzenie makr dla Office)
    - podstawy rachunkowości i analizy finansowej
    - prawo jazdy kategorii C

    Oferujemy:

    - pracę w młodym, dynamicznym zespole
    - miłą atmosferę z luźnym dresscode
    - referencje dużej korporacji
    - atrakcyjne wynagrodzenie po okresie próbnym

    CV wraz z listem motywacyjnym oraz portfolio i zdjęciem prosimy nadsyłać na
    adres n...@t...pl

  • 2. Data: 2008-10-23 11:26:55
    Temat: Re: general mainstream webdeveloper
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Oct 23, 12:30 pm, "NetOpenSolutions"
    <n...@t...pl> wrote:

    > Oferujemy:
    > - pracę w młodym, dynamicznym zespole

    A ja myślałem, że ten klasyk przeszedł już zupełnie do historii.
    Jednakże myliłem się :)

    --
    mihau

  • 3. Data: 2008-10-23 11:32:22
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 23 Oct 2008 12:30:33 +0200, NetOpenSolutions napisał(a):

> [...]
    > - atrakcyjne wynagrodzenie po okresie próbnym
    >
    > CV wraz z listem motywacyjnym oraz portfolio i zdjęciem prosimy nadsyłać na

    Normalnie olewam takie ogłoszenia, ale takiej perełki dawno nie
    widziałem... po prostu ROTFL!

    BTW może by postawić jakiegoś "basha" z najciekawszymi ogłoszeniami w
    sieci? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2008-10-23 12:04:08
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    >
    > Mile widziane:
    >
    > - Visual Basic (tworzenie makr dla Office)
    > - podstawy rachunkowości i analizy finansowej

    OK - chcę 18tys. netto i macie wszystko na cacy....
    Po odliczeniu kosztów zatrudnienia grafika, programisty,bazodanowca i
    artysty plastyka, zostanie mi ~1000 za pośrednictwo :)
    WOJO

  • 5. Data: 2008-10-23 13:03:27
    Od: "hexbi" <h...@o...pl>

    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote in message

    > OK - chcę 18tys. netto i macie wszystko na cacy....
    > Po odliczeniu kosztów zatrudnienia grafika, programisty,bazodanowca i artysty
    > plastyka, zostanie mi ~1000 za pośrednictwo :)

    zapomniales dodac kierowce ciezarowki :)

    hexbi

  • 6. Data: 2008-10-23 14:19:18
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > zapomniales dodac kierowce ciezarowki :)

    Brałem siebie pod uwagę :)
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 7. Data: 2008-10-23 17:57:20
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 23 Oct 2008 04:26:55 -0700 (PDT), mihau <m...@g...com>
    wklepał(-a):

    >A ja myślałem, że ten klasyk przeszedł już zupełnie do historii.
    >Jednakże myliłem się :)

    Praca w młodym, dynamicznie zmieniającym się zespole. ;)

    Dlaczego nikt nie pisze "praca w doświadczonym zespole"? Nie ma takich?

    --
    Sławomir Szyszło

  • 8. Data: 2008-10-23 19:45:56
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 23-10-2008 19:57, Sławomir Szyszło pisze:

    > Dlaczego nikt nie pisze "praca w doświadczonym zespole"? Nie ma takich?

    Bo to by sugerowało że firma oferuje zarobki na poziomie godnym
    fachowca. Potem się ludzie będą bulwersować, a po co?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl