PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w internecie atrakcyjne zarobki - cóż to jest ?

  • 1. Data: 2008-10-23 12:18:45
    Temat: praca w internecie atrakcyjne zarobki - cóż to jest ?
    Od: "Kuba" <q...@p...pl>

    Jako że jestem ostrożny i nie ulegam chwytliwym marketingowym hasłom,
    chciałbym drogich forumowiczów zapytać, czy nie wiedzą jaka dokładnie forma
    pracy kryje sie za takimi hasłami ofert pracy, wiem że nie chodzi tutaj o
    sprzedaż internetową
    ma to być "obsługa intenetu" więcej mam się dowiedzieć na rozmowie ale nie
    wiem czy w ogóle warto sobie tym zawracać głowę
    proszę o opinie
    pozdrawiam Kuba

  • 2. Data: 2008-10-23 17:24:00
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Thu, 23 Oct 2008 14:18:45 +0200, Kuba napisał(a):
> [...]
    > ma to być "obsługa intenetu" więcej mam się dowiedzieć na rozmowie ale nie
    > wiem czy w ogóle warto sobie tym zawracać głowę

    To może być cokolwiek.
    Zazwyczaj - rozsyłanie spamu. Ale może być np. obsługa korespondencji
    firmy, wsparcie klienta itp.
    Stawiałbym jednak na o pierwsze.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 3. Data: 2008-10-24 06:16:56
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    Waldek M. pisze:

    > To może być cokolwiek.
    > Zazwyczaj - rozsyłanie spamu.

    Albo piramidki finansowe.

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej

  • 4. Data: 2008-10-24 07:57:39
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Bartłomiej Szymański napisał(a):

    > Albo piramidki finansowe.

    Albo robienie za "słupa" jako pośrednik przy przelewach z kont,
    do których ukradziono/wyłudzono dostęp.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 5. Data: 2008-10-24 08:00:21
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba" <q...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma to być "obsługa intenetu" więcej mam się dowiedzieć na rozmowie ale nie
    > wiem czy w ogóle warto sobie tym zawracać głowę

    Ogólnie - 17 groszy w trzy dni; Jeden redaktor, bodjaże z GW czy RP sprawdził
    ostatnio, o co chodzi.
    Bardziej opłaca się wypić jabola, niż tak "pracować".

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin