PracaGrupypl.praca.dyskusje › licencjat

  • 1. Data: 2002-03-02 22:55:23
    Temat: licencjat
    Od: "tomek" <m...@s...pl>

    Witam!
    Zwracam sie do Was z takim zapytaniem: czy stopien licencjata to studia
    wyzsze w rozumieniu pracodawcy i rynku pracy?
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2002-03-02 23:55:41
    Temat: Re: licencjat
    Od: "MADRAFi" <rafi@_remove_x86.info.pl>

    > Zwracam sie do Was z takim zapytaniem: czy stopien licencjata to studia
    > wyzsze w rozumieniu pracodawcy i rynku pracy?

    ja posiadam stopien inzyniera (bez magistra) i uwazany jestem jako osoba z
    wyzszym wyksztalceniem

  • 3. Data: 2002-03-03 21:08:03
    Od: "tomek" <m...@s...pl>

    no to fajowo :-)

  • 4. Data: 2002-03-03 21:14:57
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "MADRAFi" <rafi@_remove_x86.info.pl> napisał w wiadomości
    > ja posiadam stopien inzyniera (bez magistra) i uwazany jestem jako osoba z
    > wyzszym wyksztalceniem

    - Bój się Boga, pół roku przed maturą, a ty mówisz "jezdem"!

    Tak mi się skojarzyło..

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 5. Data: 2002-03-04 13:33:46
    Od: "Jola" <s...@p...onet.pl>

    Mogę potwierdzić, mam dyplom licencjata i są przepisy ,które określają
    stopień licencjata na rynku pracy jako wykształceni9e wyższe zawodowe,
    Pozdr.

  • 6. Data: 2002-03-04 16:55:15
    Od: "M." <m...@p...onet.pl>

    na papierze moze , ale wiekszosc pracodawcow nie jest "patykiem robiona" i
    zdaje sobie sprawe z roznicy pomiedzy licencjatem w prywatnej szkole, a
    dyplomem panstwowej wyzszej uczelni

    M.

  • 7. Data: 2002-03-06 09:48:42
    Od: "Jola" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    Droga(i) M przecież Tomek nie wspomniał nic o uczelni prywatnej, czytaj
    uważnie!!!!!

  • 8. Data: 2002-03-06 12:50:10
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

    > na papierze moze , ale wiekszosc pracodawcow nie jest "patykiem robiona" i
    > zdaje sobie sprawe z roznicy pomiedzy licencjatem w prywatnej szkole, a
    > dyplomem panstwowej wyzszej uczelni

    no po prywatnej to moze, ale mozna miec takze licencjata po panstwowych
    studiach dziennych (3 lata) i w porownaniu do calego cyklu (5 letniego)
    nauczania na nich sie wlasnie najwiecej wiedzy zdobywa, teraz jestem na mgr
    uzupelniajacych (2 lata) i tutaj to juz prawie wakacje, czyli trzeba tylko
    minimum checi zeby przejsc, najwieksza trudnosc to, to ze trzeba napisac
    prace mgr.

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl - ICQ 4289653