PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie szukać?

  • 1. Data: 2004-10-12 06:15:34
    Temat: gdzie szukać?
    Od: "fr" <d...@w...pl>

    Jaka branża może docenić / potrzebować fizyka z biegłą znajomością języków
    programowania?

    Dzięki za wszelkie sugestie.

  • 2. Data: 2004-10-12 07:03:24
    Temat: Re: gdzie szukać?
    Od: Sebastian Celejewski <s...@w...pl>

    fr wrote:
    > Jaka branża może docenić / potrzebować fizyka z biegłą znajomością języków
    > programowania?
    >
    > Dzięki za wszelkie sugestie.

    Fizyk to jest w Polsce takie raczej nie bardzo znane zwierzę i
    generalnie nie wiadomo, gdzie tacy mają pracy szukać. W ciągu dwóch lat
    spotkałem się tylko z jedną ofertą pracy dla fizyka (pomijając zostanie
    nauczycielem) --- w sanepidzie. Sam jestem fizykiem i programistą,
    obecnie pracuję w IMP PAN w Gdańsku. Wydaje mi się, że albo zostać
    programistą a zapomnieć o fizyce, albo pracownikiem naukowym i
    wykorzystywać znajomość programowania.

    Sebastian Ce

  • 3. Data: 2004-10-12 07:43:15
    Od: "Radoslaw Knap" <r...@b...com.pl>

    polecam stronę www.bdi.com.pl
    nie trzeba być inżynierem, ogólnie wykształcenie ścisłe/techniczne jest
    brane pod uwagę