PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymiar urlopu dla pracownika tymczasowego

  • 1. Data: 2004-10-11 13:32:20
    Temat: wymiar urlopu dla pracownika tymczasowego
    Od: "Jakub N." <p...@p...NOSPAM.pl>

    Witam, pracuję przez agencję pracy tymczasowej, umowy są podpisywane na pół
    etatu
    na miesiąc. Gdy np w danym miesiącu etat ma 176 h pracuję 11 dni po 8 godzin
    88 h.
    Stawka na godzinę jest 7 zł brutto. Pracodawca wypłaca nam ekwiwalent za
    urlop, jednak za diabła
    nie jestem w stanie zrozumieć jak on jest obliczany. Na umowie mamy napisane
    ze przysługują dwa dni urlopu. Powinno być więc moim zdaniem poiliczone za
    dwa dni po 4 godziny pracy (56 zł brutto za urlop), lub ewentualnie za 16
    godzin (112 zł brutto).
    Tymczasem za urlop mamy płacone ok. 90 zł i ja zupełnie nie wiem skąd się
    bierze taka kwota ?
    Czy ktoś może mnie oświecić ?
    Ps. z kolei jak miałem 4 dni L4 to dostałem 63 zł brutto czego już zupełnie
    nie rozumiem.
    Pozdarwiam
    Jakub

  • 2. Data: 2004-10-11 15:01:58
    Temat: Re: wymiar urlopu dla pracownika tymczasowego
    Od: gromax <g...@N...interia.pl>

    7 zł brutto = około 5 zł netto (np. 5,67 przy umowie o dzieło).
    5,67 * 8 (godzin) * 2 (dni) = 90,72 zł netto za 2 dni urlopu

    przy L4 wypadały pewnie dni wolne od pracy. 63 brutto = 11,25 godzin pracy.
    Najlepiej wyjaśnic z firmą

    strzelam, bo nie napisałeś na jaką umowę jestes zatrudniony