PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zleceniodawca nie chce placic

  • 1. Data: 2004-10-11 20:08:29
    Temat: Zleceniodawca nie chce placic
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    Podpisalem umowe o dzielo. Dzielo wykonalem, a zleceniodawca "miga" sie
    od zaplaty. Co moge zrobic, oprocz polamania mu nog? ;-)
    Pomimo zartobliwej formy, pytanie jest powazne i prosze o powazne
    odpowiedzi... co moge zrobic, zgodnego z prawem, zeby mi zaplacil? :)
    pozdro

  • 2. Data: 2004-10-11 20:15:34
    Temat: Re: Zleceniodawca nie chce placic
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2004 22:08:29 +0200, BadBB <b...@v...pl> napisał:

> [...]
    > Pomimo zartobliwej formy, pytanie jest powazne i prosze o powazne
    > odpowiedzi... co moge zrobic, zgodnego z prawem, zeby mi zaplacil? :)

    Zwykly tok, jak dla kazdej niezaplaconej faktury ( bo chyba wystawiles mu
    jakis rachunek?)- mozesz udac sie do sadu po wystawieniu chyba 2 wezwan do
    zaplaty.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-10-11 20:51:26
    Od: "Profil1" <f...@n...pl>

    Jesli masz umowena pismie to zaden problem wyegzekwowac - radze zadania o
    wyplate wraz z odsetkami ustawowymi od dnia otrzymania wyslac listem
    poleconym. W pismie nalezy zazadac wyplaty w terminie np. 7 dni, podac
    sposób jej wyplaty np. nr konta, zagrozenie , ze w przypadku braku wyplaty
    sprawa zostanie skierowana do sadu rejonowego wydz.cywilny. I pozostaje
    tylko czekac i przygotowywac pozew. Warto pamietac, ze istnieje samopomoc
    dozwolona.
    Uzytkownik "BadBB" <b...@v...pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2004-10-11 21:24:03
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    mozna jeszcze zleceniodawce poinformowac ze sie go opisze ze szczegolami w
    gazecie, pojdzie info do klientow, do bankow ze jest neiwyplacalny (jak ma
    kredyty to moze miec przejebane po prostu), rejestru dluznikow, na
    bilboardy, i ze zasponsorujesz wykonanie tarcz do dartsa z wizerunkiem jego
    facjaty i napisem traf w ch...a :-)
    --
    Jackare