PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca agenta ubezpieczeniowego - jakie zarobki ?

  • 1. Data: 2004-05-20 12:54:13
    Temat: Praca agenta ubezpieczeniowego - jakie zarobki ?
    Od: "Alajna" <j...@p...com>

    Witam Szanownych Grupowiczow !!!

    Zaoferowano mi prace w towarzystwie ubezpieczeniowym i chialabym sie
    dowiedziec ile "realnie" mozna zarobic ?
    Praca w siedzibie firmy - place uzaleznione w duzej czesci od prowizji...

    --------------
    pozdrawiam
    Alajna

  • 2. Data: 2004-05-20 13:22:56
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "Alajna" <j...@p...com> wrote in news:

    > Zaoferowano mi prace w towarzystwie ubezpieczeniowym i chialabym sie
    > dowiedziec ile "realnie" mozna zarobic ?
    > Praca w siedzibie firmy - place uzaleznione w duzej czesci od prowizji...

    W takim razie to malo powazna propozycja, o tyle tylko dobra, ze Klient sam
    sie do Ciebie zglasza. Mozna zalozyc, ze wczesniej to stanowisko zajmowala
    osoba z 1/34 etatu, wczesniej 1/2 a pierwotnie caly etat.

    Realnie wszystko zalezy od wysokosci obrotu. Za malo informacji -
    komunikacyjne, majatkowe, zyciowe, inne?

    /silver

  • 3. Data: 2004-05-21 14:45:12
    Od: "Alajna" <l...@p...com>

    Użytkownik "/silver" <f...@u...cy> napisał w wiadomości
> [...]

    > Realnie wszystko zalezy od wysokosci obrotu. Za malo informacji -
    > komunikacyjne, majatkowe, zyciowe, inne?

    Sa to ubezpieczenia zyciowe. Stanowisko TEORETYCZNIE jest nowotworzone, ale
    jak jest naprawde, to nie wiem. Odpowiedzialam na oferte, w ktorej
    zaproponowane bylo stanowisko "asystentki", w kolejnej rozmowie okazalo sie,
    ze jest to "asystentka - agentka", a w koncu wyszlo na jaw, ze jest to
    "agentka - akwizytorka". Proponuja ogromne prowizje za kazda podpisana
    umowe. Teraz uczestnicze w kursie, ktory teoretycznie mial trwac ok 150
    godzin, a tak naprawde dolaczylam do grupy, ktora kurs za dwa tygodnie
    skonczy. Potem mam podpisac z nimi umowe na 12 miesiecy pracy - w przeciwnym
    wypadku mam zwrocic koszt kursu.
    Firma jest z tych "powaznych" i "znanych", ale nie w Polsce... ;)
    Jak to jest z tymi ubezpieczalniami naprawde?
    -------------------
    Pozdrawiam serdecznie
    Alajna

  • 4. Data: 2004-05-21 17:51:08
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Jak to jest z tymi ubezpieczalniami naprawde?

    Wdepnęłaś w gówno. Jeśli w umowie nie masz zapisanego zwrotu kosztów kursu,
    to spierdalaj gdzie pieprz rośnie.
    AS

  • 5. Data: 2004-05-21 17:58:53
    Od: b...@a...pl

    > Wdepnęłaś w gówno. Jeśli w umowie nie masz zapisanego zwrotu kosztów kursu,
    > to spierdalaj gdzie pieprz rośnie.
    > AS

    Nie ujęłabym tego lepiej!
    Uciekaj zanim doprowadzą cię do załamania nerwowego i będziesz w takim stanie,
    że na każdego przechodnia spoglądać będziesz jak na klienta.

    BJ

  • 6. Data: 2004-05-24 08:41:10
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Alajna <j...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > dowiedziec ile "realnie" mozna zarobic ?
    > Praca w siedzibie firmy - place uzaleznione w duzej czesci od prowizji...

    Obawiam się, że ubezpieczenia to nie jest już interes - poza stałą pracą
    w PZU oczywiście :)
    Ci co chcieli i stać ich na to - już się ubezpieczyli.
    Agenci biegają jak koty z pęcherzem, robiąc łapankę na tych, którzy właśnie
    ukończyli 18-lat lub zaczęli pracować, a przyrost naturalny nie wzrasta.
    Znam agenta dużej znanej firmy, który musiał postarać się o pół etatu
    w firmie nie ubezpieczeniowej, żeby zarobić na ZUS - bo koniunktura spadła.

    Marek