PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma RINF - opinie

  • 1. Data: 2005-03-23 22:32:09
    Temat: firma RINF - opinie
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    W Sz-nie od paru tygodni pojawia sie ogloszenie firmy RINF o naborze
    informatykow wszelkiej mascie do Wroclawia. Tak sie zastanawiam, czy jezeli
    publikuja ogloszenia w calej polsce i tak dlugo, to chyba nielekko bedzie sie
    tam dostac ?
    Coz, wybiora pol-maszyny, a dla "ludzi" nie bedzie miejsc pracy

    Co sadzicie o tej akcji ? Wiem, ze rekrutuja dla Siemensa, no ale...

  • 2. Data: 2005-03-23 22:46:08
    Temat: Re: firma RINF - opinie
    Od: "tukan" <tnij.thomczest44_tnij@usun_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "azbest" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jezeli
    > publikuja ogloszenia w calej polsce i tak dlugo, to chyba nielekko
    [ciach]

    Wg moich obserwacji cały czas jakieś ogłoszenia
    się pojawiają. Byłem na spotkaniu, które organizowali
    na mojej Uczelni w grudniu, później do mnie oddzwonili
    i byłem we Wrocku na teście z C/C++/Linux. Zgłosiłem
    chęć pracy od czerwca (mieszkam w innym mieście i na
    razie kończę studia).
    Jeżeli pośredniczą tylko w rekrutacji to zależy od danej
    firmy czy będzie trudno się dostać czy nie.
    Na razie nie mam zdania o tej firmie, a i w archiwum
    prawie nic nie ma. Jeśli ktoś ma większe doświadczenie
    proszę o kilka zdań w tym temacie. Może też komuś już
    się udało znaleźć pracę dzięki tej firmie ?

  • 3. Data: 2005-03-24 07:12:45
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    azbest napisał :

> [...]
    > Coz, wybiora pol-maszyny, a dla "ludzi" nie bedzie miejsc pracy
    >
    > Co sadzicie o tej akcji ? Wiem, ze rekrutuja dla Siemensa, no ale...
    dużo ogłoszeń=duża rotacja pracowników i/lub robienie bazy danych o
    informatykach
    --
    _____________________________

  • 4. Data: 2005-03-24 12:29:49
    Od: "Entliczek Pentliczek" <p...@g...pl>

    Witam,

    > dużo ogłoszeń=duża rotacja pracowników i/lub robienie bazy danych o
    > informatykach
    Właśnie chodzi o Siemensa - tworzony jest jeden z największych ośrodków
    zajmujących się technologią UMTS w Europie i potrzebują wykształconych
    pracowników. Dużo wykształconych pracowników. Sam na początku byłem mało
    przekonany do tej firmy (właśnie chodziło o te ogłoszenia wszędzie), ale
    okazało się że prezentują profesjonalny poziom. Warto wysłać CV, jak
    przejdziesz pierwszą rozmowę u nich, bedziesz zaproszony na szkolenie, które
    może bardzo się przydać. A potem właściwa rozmowa u Siemensa i jeśli Cię
    zechcą - masz interesującą (i perspektywistyczną) pracę.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 5. Data: 2005-03-24 14:30:38
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Entliczek Pentliczek napisał :

> [...]
    > które może bardzo się przydać. A potem właściwa rozmowa u Siemensa i jeśli
    > Cię zechcą - masz interesującą (i perspektywistyczną) pracę.

    Cholera, a ja mieszkam w Warszawie!
    --
    _____________________________

  • 6. Data: 2005-03-24 14:34:56
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2005 15:30:38 +0100, HERAKLES napisał(a):

    > Cholera, a ja mieszkam w Warszawie!
    Też Ci współczuję :-)

    MSPANC
    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Kamil Paszkiewicz

    "Jedzmy gówna! Przecież miliony much nie mogą nie mieć racji..."
    W. Łysiak

  • 7. Data: 2005-03-24 17:02:51
    Od: "zdzisiek" <zdzisiek@no_spam.pl>

    Do Siemensa nie tak trudno sie dostac.
    Slyszalem ze przyjmuja tam bez testow, tylko rozmowa pogladawa o tym co sie
    robilo.

    Trudniej do motoroli w krakowie, ale tez wyzsze stawki

    Uzytkownik "azbest" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci