PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mozliwosci

  • 1. Data: 2005-03-23 18:41:20
    Temat: Re: Mozliwosci
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2005 19:25:20 -0800, przyszly-byly-pracownik
    <s...@s...spam> napisał:

    > Witam!
    >
    > Jak mozna okreslic wlasne mozliwosci, szukjac pracy?
    > Np. jakies testy (na inteligencje) by sprawdzic na ile niepowodzenia w
    > szukaniu pracy to wlasne minusy, a na ile czynniki zewnetrzne. Okreslic
    > na
    > co czlowieka stac, a co jest poza zasiegiem. Sam nie wiem czy jestem taki
    > tepy i nie mam co uderzac do pewnych firm czy moze nie mialem szczescia.
    > ;)

    Podepnę się. Czy istnieją firmy, które prowadzą rekrutację bazując na
    testach lub czymś w tym rodzaju? Mam na myśli to, że mniej ich obchodzi
    CV, albo inaczej: dopuszczają do testów wszystkich chętnych i awans do -
    powiedzmy - drugiego etapu rekrutacji uzalezniają od ich wyników?

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 2. Data: 2005-03-23 21:27:39
    Od: "Darek" <d...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    > CV, albo inaczej: dopuszczają do testów wszystkich chętnych i awans do -
    > powiedzmy - drugiego etapu rekrutacji uzalezniają od ich wyników?

    Duze firmy zagraniczne dostaja po kilkatysiecy CV miesiecznie, pomysl co by
    bylo gdyby kazdemu robili test ;) Oczywiscie najpierw wybieraja odpowiednie
    CV a potem robia testy i assessment centre.

  • 3. Data: 2005-03-23 22:48:08
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Jak mozna okreslic wlasne mozliwosci, szukjac pracy?

    Zastanowić się, co potrafiłbyś lepiej robić od innych - jeśli chcesz
    osiągać sukcesy, a co nie gorzej - jeśli po prostu chcesz to robić.

> [...]
    > Okreslic na co czlowieka stac, a co jest poza zasiegiem. Sam nie
    > wiem czy jestem taki tepy i nie mam co uderzac do pewnych firm czy

    Po przeczytaniu tego pytania jestem pewny, że inteligencji ci nie
    brakuje. Wyrok: brak szczęścia + wiary w siebie + brak umiejętności
    w sprzedawaniu własnej osoby...
    ;) Oczywiście - to tylko przypuszczenia. Może prawdziwe...
    A za testemi to pogoogluj trochę (www.google.pl).

    J.K.
    --
    Dla handlowców posiadających DG oraz studentów
    kilka ofert zleceń na stronie www.zapraszam.pl