PracaGrupypl.praca.dyskusje › testy testy testy psychologiczne

  • 1. Data: 2005-03-23 20:23:13
    Temat: testy testy testy psychologiczne
    Od: "elektrohurt" <p...@o...pl>

    Byłem ostatnio w urzędzie pracy i zgłosiłem sie na kurs nowoczesny
    magazynier, żeby go dostać musiałem przejść test psychologiczny, pytano
    mnie jaki zawód chciałbym wykonywać, było około 50 pytan co wole np:

    adwokat/ księgowy
    nauczyciel/sędzia
    magazynier/nauczyciel
    sędzia/magazynier
    księgowy/nauczyciel itd......

    Może ktoś wie co oni chciali ustalić i udzielanie jakich odpowiedzi byłoby
    najlepsze????

  • 2. Data: 2005-03-23 20:42:03
    Temat: Re: testy testy testy psychologiczne
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-23, elektrohurt <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > magazynier, żeby go dostać musiałem przejść test psychologiczny, pytano
    > mnie jaki zawód chciałbym wykonywać, było około 50 pytan co wole np:
    Predyspozycje charakterologiczne.

    > i udzielanie jakich odpowiedzi byłoby najlepsze????
    Prawdziwych.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Kran paliwa, małe skoki, wajchy w scianę, dupa w troki
    /procedura lądowania awaryjnego/

  • 3. Data: 2005-03-24 07:10:11
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-23, elektrohurt <p...@o...pl> wrote:
    > Byłem ostatnio w urzędzie pracy i zgłosiłem sie na kurs nowoczesny
    No cóż, pan elektrohurt wykazał się elokwencją i niezmiernie wysokim
    poziomem kultury osobistej w prywatnym mailu. Nie polecam prowadzić z nim
    korespondencji.
    Zaś panu elektrohurt polecam zakup słownika ortograficznego. Przy
    wypisywaniu wuzetek na pewno będzie przydatny.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. A ja, od tej pory, zastrzegam sobie prawo do publikowania chamskich
    odpowiedzi przychodzących do mnie mailem.
    --
    <amatrice> czesc ludziki
    <Sunde> ooo ufoludek

  • 4. Data: 2005-03-24 08:07:53
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    elektrohurt <p...@o...pl> napisał(a):

    > Może ktoś wie co oni chciali ustalić i udzielanie jakich odpowiedzi byłoby
    > najlepsze????

    odpowiedzi prawdziwe, a nie wyssane z palca
    chcieli sprawdzic twoje predyspozycje, bo niektorzy to hurtem wszystko
    jakby mogli to by zakreslili;)

    pozdrawiam
    mhl999

  • 5. Data: 2005-03-24 08:11:35
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Artur R. Czechowski <a...@h...pl> napisał(a):

    > Zaś panu elektrohurt polecam zakup słownika ortograficznego. Przy
    > wypisywaniu wuzetek na pewno będzie przydatny.
    dysortografia jest usprawiedliwieniem na wszystko ;)

    > PS. A ja, od tej pory, zastrzegam sobie prawo do publikowania chamskich
    > odpowiedzi przychodzących do mnie mailem.
    coz, epoka kamienia lupanego wiecznie zywa ;)

    pozdrawiam
    mhl999