PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma OVB - skąd prowizja? › firma OVB - skąd prowizja?
  • Data: 2002-10-31 18:15:08
    Temat: firma OVB - skąd prowizja?
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam pytanie dotyczące powyższej firmy. Z tego co wiem to działa jako
    pośrednik pomiędzy klientem idywidualnym a szeroką gamą instytucji
    istniejących na rynku finansowym. W ofercie pracy proponowali 300 zł za
    każdą podpisaną umowę z klientem. Czy ktoś wie na jakiej zasadzie działają
    takie firmy i skąd się biorą pieniądze na tak dużą prowizję? A czy to, że
    wymagają 120 zł za szkolenia jest normalną praktyką ?
    Pozdrawiam,
    stavi
    PS. Dziękuję za odpowidzi na poprzednie pytanie