PracaGrupypl.praca.dyskusje › elastyczne godziny pracy

  • 1. Data: 2013-06-12 22:10:22
    Temat: elastyczne godziny pracy
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Ktoś tu wie o co chodzi (i dlaczego protestują) z nowym pomysłem
    PO-przygłupów okrzykniętym jako "elastyczne rozliczanie godzin pracy"?

  • 2. Data: 2013-06-12 23:32:32
    Temat: Re: elastyczne godziny pracy
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.06.2013 22:10, identyfikator: 20040501 wrote:
    > Ktoś tu wie o co chodzi (i dlaczego protestują) z nowym pomysłem
    > PO-przygłupów okrzykniętym jako "elastyczne rozliczanie godzin pracy"?

    o proporcjonalnie mniejsze podatki i ZUS?

    zen.aspx

  • 3. Data: 2013-06-12 23:55:39
    Od: ktos <k...@n...pl>

    > Ktoś tu wie o co chodzi (i dlaczego protestują) z nowym pomysłem
    > PO-przygłupów okrzykniętym jako "elastyczne rozliczanie godzin pracy"?

    Jeśli ktoś w pracy ma blokadę neta a w polowie dnia pracy najdzie go
    ochota, żeby po raz 1000000 napisać jakieś peany na cześć Tuska czy PO
    to będzie mógł wcześniej iść do domu a jutro posiedzi dłużej.
    Przeciwnicy Tuska obawiają się lawiny pochwał pod jego adresem, stąd
    protesty.

  • 4. Data: 2013-06-13 11:04:41
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Pracuj od 6 rano do 5 rano.
    Rozliczaj się raz na rok: zapomnisz kiedy pracowałeś,
    a dodatkowo w zimie będziesz miał obowiązkowy 2 miesięczny urlop bezpłatny.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 5. Data: 2013-06-14 16:19:35
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a już wiem, ale rozumiem, że jak mam zostać na 10 godzin to później mam 2
    godzinki wolnego? czy jak? EUPOlogika, zupełnie tego nie czaję...