PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inżynier Serwisu Serwerów HP i Systemów Pamięci Masowej (Poznań)

  • 1. Data: 2013-06-10 13:16:58
    Temat: Inżynier Serwisu Serwerów HP i Systemów Pamięci Masowej (Poznań)
    Od: b...@m...pl

    Milado Centrum Rozwoju Personalnego jest firmą doradztwa personalnego, która od
    blisko dziesięciu lat skutecznie prowadzi rekrutacje oraz szkolenia dla Klientów z
    różnych branż, na terenie całego kraju.
    Wszystkie aktualne oferty pracy znajdziesz na naszej stronie: http://www.milado.pl/

    Naszym Klientem jest ogólnopolska spółka akcyjna specjalizująca się w dystrybucji
    systemów i sprzętu pamięci masowej. Firma specjalizuje się w temacie archiwizacji
    danych oraz tworzenia kopii zapasowych zarówno w sprzęcie, jak i oprogramowaniu.
    Firma współpracuje z renomowanymi dostawcami sprzętu i oprogramowania będących
    liderami w swojej dziedzinie. Firma również wykonuje usługi opieki serwisowej
    związane z produktami firmy dla swoich klientów. Aktualnie, w związku z rozwojem
    firmy poszukujemy kandydatów do oddziału firmy w Poznaniu na stanowisko:

    Inżynier Serwisu Serwerów HP i Systemów Pamięci Masowej
    (Poznań)
    Nr ref. 686/06/2013

    Kogo poszukujemy?
    Jeśli:
    -Masz doświadczenie w pracy w dziale serwisu rozwiązań IT klasy enterprise
    -Masz praktyczną wiedzę techniczną związaną z architekturą i obsługą rozwiązań
    serwerowych storage HP
    -Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie
    -Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, potrafiącą rozwiązywać problemy techniczne
    oraz współpracować z klientem
    -Jesteś osobą dyspozycyjną, gotową do częstych jednodniowych wyjazdów serwisowych
    do klientów
    To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

    Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
    -Całościową obsługą awarii serwerów (HP, Dell, IBM, Fujitsu Siemens)
    -Całościową obsługą awarii bibliotek taśmowych i pamięci i urządzeń masowych oraz
    systemów kopii bezpieczeństwa i archiwizacji
    -Analizą zgłaszanych problemów przez klienta drogą telefoniczną i mailową
    -Wymianą części w urządzaniach serwerowych i przywróceniem funkcjonalności
    sprzętu na miejscu u klientów z terenu woj. wielkopolskiego

    Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
    Nasz klient oferuje:
    -Stałą pracę na pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracę
    -Stacjonarne miejsce pracy w Poznaniu z częstymi wyjazdami serwisowymi do
    klientów (głównie jednodniowe, sporadycznie dwudniowe)
    -Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie
    -Samochód służbowy, laptop
    -Szkolenia wdrożeniowe

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list motywacyjny) na
    adres: r...@m...com. W temacie e-maila prosimy wpisać numer referencyjny
    oferty (686/06/2013).
    Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
    osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
    procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych" (zgodnie z Ustawą z dnia
    29.08.97 r. o ochronie danych osobowych

  • 2. Data: 2013-06-11 00:17:05
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Typowy haerski bełkot.
    Nie wiadomo gdzie sie aplikuje
    Nie wiadomo za jakie wynagrodzenie bo "atrakcyjne" to żadna informacja,
    zwłaszcza że każdy takie oferuje....
    duuuupa

  • 3. Data: 2013-06-12 01:37:01
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

> [...]
    >
    > Typowy haerski bełkot.
    > Nie wiadomo gdzie sie aplikuje
    > Nie wiadomo za jakie wynagrodzenie bo "atrakcyjne" to żadna informacja,

    nawet umowy zlecenie nie będzie?