PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prezes zabrał nam kawę...

  • 1. Data: 2013-06-14 20:35:35
    Temat: Prezes zabrał nam kawę...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Gadam z jednym kolaborantem. Mówi, że podeśle linka, ale nie pocztą
    służbową. No to podalem i dostałem ...
    http://www.youtube.com/watch?v=QdZo_X_H-ds

    I tak to właśnie nasz prezes zrobił. Nie wiem ... film oglądał ? :-)))

  • 2. Data: 2013-06-14 20:43:51
    Temat: Re: Prezes zabrał nam kawę...
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 14.06.2013 20:35, John Kołalsky wrote:
> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=QdZo_X_H-ds
    >
    > I tak to właśnie nasz prezes zrobił. Nie wiem ... film oglądał ? :-)))

    ROTFL :)

    A stolkow nie kazal wlasnych przynosic do pracy? Bo przeciez dupą się
    firmowe wysiadują... niszczą... on za to placi!

    PEwnie związków nie macie ;)

    zen.aspx

  • 3. Data: 2013-06-14 22:12:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl>

    > ROTFL :)
    >
    > A stolkow nie kazal wlasnych przynosic do pracy? Bo przeciez dupą się
    > firmowe wysiadują... niszczą... on za to placi!

    Nie o to chodzi. Powiedział nam, że to dla naszego dobra :-)

    > PEwnie związków nie macie ;)

    Mamy związki. Rodzinne. Prezes zatrudnia córkę i syna w radzie ma :-)