PracaGrupypl.praca.dyskusje › niemiec plajtuje (#039)

  • 1. Data: 2013-05-27 20:43:05
    Temat: niemiec plajtuje (#039)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    najnowsze wieści z lokalnego rynku pracy, przyjechał niemiec na zaproszenie
    tuska, pobudował trzy szklane biurowce i trzypiętrowy parking, nazatrudniał
    wszystkich kolesi tuska i gronkiewicz... a teraz przyszło mu splajtować...
    zwalnia 2/3 załogi...

    ciekawe co się teraz będzie działo z kumplami? macie jakieś typy?

  • 2. Data: 2013-05-28 07:51:40
    Temat: Re: niemiec plajtuje (#039)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > przyszło mu splajtować... zwalnia 2/3 załogi...
    >
    > ciekawe co się teraz będzie działo z kumplami? macie jakieś typy?

    A co to nas obchodzi?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-05-28 16:51:06
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    "wszyscy" lubią opowieści tuska,
    ja tam wole coś z życia...

    mam nadzieję, że "obejrzę" cały proces działań kumpli tuska

  • 4. Data: 2013-06-26 09:07:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 May 2013, Liwiusz wrote:

    > A co to nas obchodzi?

    Pewnie tyle, że teraz mają "niezbędne doświadczenie".
    Taki ficzer (gdzieś widziałem określenie w rodzaju "kasta
    zawodowych dyrektorów" czy jakoś tak), ułatwiający trzymanie
    khem... "właściwych ludzi" poprzez filtr kompentencyjny.
    Znaczy fakt że był np. kierownikiem działu dowodzi że
    doświadczenie ma.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2013-06-27 09:08:31
    Od: "Janek" <j...@g...com>

> [...]
    > khem... "właściwych ludzi" poprzez filtr kompentencyjny.
    > Znaczy fakt że był np. kierownikiem działu dowodzi że

    Za komuny to sie oficjalnie nazywało "nomenklatura".

  • 6. Data: 2013-07-04 21:16:54
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    niemiec napisał list żałobny do tuska i się z 2/3 zrobiło 3%...