PracaGrupypl.praca.dyskusje › ekwiwalent urlopowy

  • 1. Data: 2006-03-08 21:48:48
    Temat: ekwiwalent urlopowy
    Od: pawex <""pawexxx\"@[no spam]o2.pl">

    Witam,
    chciałbym zapytać ile wynosi ekwiwalent urlopowy jeżeli:
    Jestem pracownikiem biurowym i nie pracuję na godziny.
    Zakład zgodził się zapłacić mi 4 dni ekwiwalentu czy za te dni dostanę
    też normalną pensję + ekwiwalent?

    --
    Pawex

  • 2. Data: 2006-03-08 22:28:56
    Temat: Re: ekwiwalent urlopowy
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Zakład zgodził się zapłacić mi 4 dni ekwiwalentu czy za te dni dostanę
    > też normalną pensję + ekwiwalent?
    normalna pensja + ekwiwalent liczony jako średnia dniówka z ostatnich
    bodajze 3 miesięcy
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-03-09 13:45:53
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawex" <""pawexxx\"@[no spam]o2.pl"> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jestem pracownikiem biurowym i nie pracuję na godziny.
    > Zakład zgodził się zapłacić mi 4 dni ekwiwalentu czy za te dni dostanę

    Zobacz
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z dnia 8 stycznia 1997 r.
    w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania i
    wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za
    urlop. (Dz. U. z dnia 9 stycznia 1997 r. nr 2 poz. 14 ze zmianami)