PracaGrupypl.praca.dyskusje › egzamin na biegłego rewidenta

  • 1. Data: 2002-12-13 12:05:51
    Temat: egzamin na biegłego rewidenta
    Od: "Ewfka" <e...@w...pl>

    Czy ktoś zdawał, zdał lub uczy się do egzaminu dla kandydatów dla biegłych
    rewidentów. Chciałabym wiedzieć czy egzaminy są trudne, jakiego rodzaju są
    pytania, z czego najlepiej się uczyć. Chcę wiedzieć że nie porywam się z
    motyką na słońce. Nauka mi nie straszna i wiem tylko tyle że jest tego dużo.
    Będę wdzięczna za informacje.
    Ewfka

  • 2. Data: 2002-12-16 08:12:07
    Temat: Re: egzamin na biegłego rewidenta
    Od: "PafSOn!" <P...@w...pl>

    > Czy ktoś zdawał, zdał lub uczy się do egzaminu dla kandydatów dla biegłych
    rewidentów.

    TAK JA

    > Chciałabym wiedzieć czy egzaminy są trudne, jakiego rodzaju są pytania, z
    czego najlepiej się uczyć.

    Generalnie dobrze jest chodzic na kurs dla b. rew. Kazda szkola dostarcza CI
    wszysktie potrzebne rzeczy to znacznie ulatwia nauke

    > Chcę wiedzieć że nie porywam się z motyką na słońce. Nauka mi nie straszna
    i wiem tylko tyle że jest tego dużo.

    Jesli skonczylas ostatnio jakies dobrre stuidia top i tutaj sobie z nauka
    poradzisz (oczywiscie problemem jest kolizja z praca) ale IMHO nie ma
    problemow

    Pozdrawiam

    PafSOn!