PracaGrupypl.praca.dyskusjeebay.pl › Re: ebay.pl
    From: h...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ebay.pl
    Date: 23 May 2005 12:07:39 +0200

    > Chyba nie znaleźli frajera: "Internet Marketing Intern (full time)
    > starting as soon as possible for min. 6 months, 2000 PLN/month" :)

    W zeszlym tygodniu napisalem do nich zeby dali chociaz miseczke ryzu dzienne.
    Wlasnie minute temu dostalem maila:

    -----------
    Dear Wieslaw,
    It was initially thought as apprentice agreement, however we changed it now to
    an intern agreement with a remuneration of 2000 PLN/month. You may apply if
    you like.
    Best regards,
    Tanja
    --------

    A wiec coz. Zartobliwie mowiec przekonalem Ebay.Com ze w Polsce na darmosze
    nie pojada. Bardzo mnie cieszy to male "zwyciestwo". Ale jednoczesnie z
    drugiej strony swiadczy to pozytywnie o ich kulturze, gdyz w ich odpowiedzi
    nie ma zadnej zlosliwosci.

    Wieslaw