PracaGrupypl.praca.dyskusje › UWAGA !!!!!!!

  • 1. Data: 2005-05-17 10:35:47
    Temat: UWAGA !!!!!!!
    Od: "Łukasz" <L...@p...onet.pl>

    Chciałbym ostrzec wszystkich przed spółką Art Pee z Lubania śląskiego. ta
    firma to jeden wielki oszust i nic pozatym. Zawarłem z nimi umowe na okres 3
    miesiecy na wyjazd do Anglii i do tej pory nie wyjechałem a było to w lutym
    tego roku.

  • 2. Data: 2005-05-17 13:38:01
    Temat: Re: UWAGA !!!!!!!
    Od: "Mirmar" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3
    > miesiecy na wyjazd do Anglii i do tej pory nie wyjechałem a było to w

    Umowę sie zawarło a firmy nie sprawdziło? Wstyd!

    Każdy pośrednik działający w RP powienien

    - mieć certfikat wydany przez ministerstwo
    - nie pobierać opłat o pracownika

    Aktualny wykaz pośrednictw do pracy za granicą znajdziesz tutaj:

    http://www.praca.gov.pl/index.php?page=posrednictwo&
    status=1b

    Pozatym jest coś takiego jak www.pkt.pl czy www.pf.pl

    MM