PracaGrupypl.praca.dyskusje › dziwne podejście pracodawcy

  • 11. Data: 2004-07-06 05:07:43
    Temat: Re: dziwne podejście pracodawcy
    Od: "Olleo" <o...@s...tlen.pl>

    > heh, zamiast każdy pracowac na siebie musimy
    > rozdawać swoją kasę na prawo i lewo, żeby później poszło to wgo czyjegos
    > widzimisię "na Warszawę, na resztę Polski).. heh

    To sie nazywa administracja =) twor stworzony po to, aby zagospodarowac
    budzet w taki sposob, zeby przypadkiem nie poszedl tam gdzie pierwotnie byl
    przeznaczony.
    Szczegolnie zauwazalny jako ZUS, US, NFZ itp.
    --
    Olleo

  • 12. Data: 2004-07-06 09:40:55
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    (na marginesie, jestem z urodzenia
    > warszawiak z pobliża trójkąta bermundzkiego, przez kilka lat poza wawką)
    nie miales problemow ze znalezieniem pracy w innym miescie jako "warszawski
    cham"?
    --
    PozdKa

  • 13. Data: 2004-07-06 16:03:18
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    na szczęście nie spotkałem "chamów z innych miejsc"