PracaGrupypl.praca.dyskusje › who is who

  • 1. Data: 2004-07-03 08:37:18
    Temat: who is who
    Od: Bonza <b...@w...pl>

    Mialem ostatnio rozmowe w wydawnictwie who is who. (whoiswho.com.pl)
    Ma to byc wspolpraca na zasadzie firma z firma.

    Czy ktos sie z tym wydawnictwem spotkal jako pracobiorca? Moze cos slyszal?
    Jak oceniacie, jakies sugestie? :-))
    Bede wdzieczny za wszystkie :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    Dariusz

  • 2. Data: 2004-07-03 09:22:44
    Temat: Odp: who is who
    Od: "nurich" <i...@S...net>

    Użytkownik Bonza <b...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:cc5r1b$3vu$...@a...icm.edu.pl...
> [...]
    > Ma to byc wspolpraca na zasadzie firma z firma.
    >
    > Czy ktos sie z tym wydawnictwem spotkal jako pracobiorca? Moze cos

    Tak pracowalam u nich w zeszle lato. Wtedy jeszcze dobrze placili i nikogo
    nie zwalniali, ale z tego co wiem ostatnio troche oslabli i wszystkie
    panienki zwalniaja oraz obnizaja pensje. Pracowalam jako telemarketerka
    wciskajac jakies brednie bogatym ludziom przez telefon. Atmosferka troche
    stresujaca, ale do zniesienia. Nie bylo zle, ale wiem ze ostatnio zaszly tam
    jakies ogromne zmiany.

  • 3. Data: 2004-07-05 22:02:14
    Temat: Re: who is who
    Od: "Walenty" <k...@l...com>

    "nurich" <i...@S...net> wrote in message

> [...]
    tam
    > jakies ogromne zmiany.
    >
    > Ladne te panienki co zwalniaja? bo moze przyjol bym pare sztuk.

    Walenty