PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy nadal jestem bezrobotnym?

  • 1. Data: 2004-07-02 22:48:40
    Temat: czy nadal jestem bezrobotnym?
    Od: "Wojtek S." <s...@n...polbox.com>

    Witam
    mam takie pytanie. Kiedys bylem bezrobotnym, nawet skierowali mnie na prace
    interwencyjne, z ktorych zrezygnowalem. We wrzesniu ubieglego roku
    wyjechalem do Anglii i tu pracuje. Jednak o tym nie powiadamialem Urzedu
    Pracy w Polsce, po prostu wzialem torbe i wyjechalem z Polski. Zastanawia
    mnie czy w statystykach Urzedu ciagle figuruje jako bezrobotny i czy tym
    samym zawyzam statystyke bezrobocia w Polsce?
    --
    Silvio
    PISZĄC DO MNIE ZMIEŃ MÓJ E-MAIL!

  • 2. Data: 2004-07-02 22:54:51
    Temat: Re: czy nadal jestem bezrobotnym?
    Od: Tomek Zdebelak <t...@g...pl>

    Wojtek S. napisał(a):

    > Pracy w Polsce, po prostu wzialem torbe i wyjechalem z Polski. Zastanawia
    > mnie czy w statystykach Urzedu ciagle figuruje jako bezrobotny i czy tym
    > samym zawyzam statystyke bezrobocia w Polsce?

    nie jestes bezrobotnym (w Polsce)

    --
    Tomek Zdebelak

  • 3. Data: 2004-07-04 09:38:25
    Od: "Beata" <b...@w...mm.pl>

    gdybyś był w Polsce i nie zgłosił się do urzędu w wyznaczonym terminie, to
    też nie byłbyś już bezrobotny w Polsce