PracaGrupypl.praca.dyskusje › norwegia

  • 1. Data: 2004-07-02 21:03:13
    Temat: norwegia
    Od: "Maciek" <k...@t...pl>

    Moi kochani co myslicie o perspektywie podboju fiordow busem, czyli polak
    jedzie do pracy w Norwegii na czarno. Czy ktos z Was sie orientuje ile
    kosztuje prom z dani do norwegii, wszelkie wskazowki mile widziane i
    wyczekiwane.
    z gory dzieki
    Maciek

  • 2. Data: 2004-07-03 08:22:26
    Temat: Re: norwegia
    Od: krzysiek <j...@o...pl>

    Maciek napisał(a):
> [...]
    > jedzie do pracy w Norwegii na czarno. Czy ktos z Was sie orientuje ile
    > kosztuje prom z dani do norwegii, wszelkie wskazowki mile widziane i

    Z tego co wiem, to norwedzy niechętnie zatrudniają na czarno. Raczej
    załatwią ci papiery w jakimś urzędzie zeby wszystko było zgodnie z
    prawem. Ja pracowałem tam przez miesiąc, ale legalnie, na farmie.
    Zarobki dosyc dobre ale pracy wcale nie jest tak duzo. co roku
    przyjezdzają ci sami polacy, czesi itp do tych samych farmerów.
    podobno gdzieś na północy łatwiej zanaleźć pracę w szklarniach przy
    kwiatkach.
    pzdr

  • 3. Data: 2004-07-03 09:25:10
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    Czy ktos z Was sie orientuje ile
    > kosztuje prom z dani do norwegii

    Nie ma sensu plynac promem z Danii do Norwegii. Danie i Szwecje laczy teraz
    most-tunel. Jedziesz do Szwecji i portem do Norwegii.

    apple

  • 4. Data: 2004-07-03 10:06:20
    Od: "Maciek" <k...@t...pl>

    Użytkownik "apple"

    > Nie ma sensu plynac promem z Danii do Norwegii. Danie i Szwecje laczy
    teraz
    > most-tunel. Jedziesz do Szwecji i portem do Norwegii.

    Gdzie sie zaczyna ten tunel, w jakiej miejscowosci??

  • 5. Data: 2004-07-03 15:26:19
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Most- tunel nazywa sie Oresund i jest na trasie Kopenhaga - Malmo. Zobacz
    sobie dokladnie na mapie.

    Obecnie wszystkie "czesci" Danii (dwie wyspy i polwysep) sa polaczone
    mostami. Dodatkowo jest mostowo-tunelowe polaczenie Danii i Szwecji (wyglada
    imponujaco. Polecam.

    apple

  • 6. Data: 2004-07-03 18:42:19
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Most- tunel nazywa sie Oresund i jest na trasie Kopenhaga - Malmo. Zobacz
    > sobie dokladnie na mapie.

    to prawda; imponujaca budowla:

    4 km through an underwater tunnel,
    4 km over Pepparholmen (a man-made island),
    8 km over the bridge, at 70 meters above sea level,
    2 km in Copenhagen and Malmo.

    /tutaj zaparlo mi dech... :)

    a to nie to samo?
    to jakies inne polaczenie?

  • 7. Data: 2004-07-03 20:05:42
    Od: "Maciek" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Q"
    Zobacz

    > to prawda; imponujaca budowla:
    >
    > /tutaj zaparlo mi dech... :)

    Wszystko fajnie i ciekawie tylko jaki jest koszt skorzystania z tunelu??

  • 8. Data: 2004-07-04 08:42:56
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    > Użytkownik "Q"

    > Wszystko fajnie i ciekawie tylko jaki jest koszt skorzystania z tunelu??

    rok temu ok. 120 zl w jedna strone.

  • 9. Data: 2004-07-04 11:09:07
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Nie wiem. Ja jechalem pociagiem :)

    apple

  • 10. Data: 2004-07-04 11:10:47
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Q" <o...@g...gov.pl> napisał w wiadomości
    > (wyglada
    >
    > a to nie to samo?
    > to jakies inne polaczenie?

    Polaczenie Danii ze Szwecja to jest to, o czym tutaj piszemy. Ale dodatkowa
    sa jeszcze mosty miedzy polwyspem / wyspami dunskimi.

    apple