PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzien wypowiedzenia?

  • 1. Data: 2004-08-19 10:28:34
    Temat: dzien wypowiedzenia?
    Od: "josh" <j...@w...pl>

    witam,

    mam zwolnienie do 20 sierpnia i chce dac wypowiedzenie za porozumieniem
    stron.
    Na jaki dzien mwm napisac wypowiedzenie?na 20 sierpnia czy na 21?

    pozdrawiam
    josh

  • 2. Data: 2004-08-19 11:15:38
    Temat: Re: dzien wypowiedzenia?
    Od: "Ewa" <e...@o...pl>

> [...]
    > stron.
    > Na jaki dzien mwm napisac wypowiedzenie?na 20 sierpnia czy na 21?

    Jesli zwolnienienie masz do 20 a pracodawca zgadza się na rozwiazanie umowy o
    pracę z dniem 21 to może tak być.

  • 3. Data: 2004-08-19 11:16:03
    Od: "@macrosoft(kropa)net.pl" <""pk\"@macrosoft(kropa)net.pl">

    Użytkownik josh napisał:

    > mam zwolnienie do 20 sierpnia i chce dac wypowiedzenie za porozumieniem
    > stron.
    > Na jaki dzien mwm napisac wypowiedzenie?na 20 sierpnia czy na 21?

    Dzień rozwiązania umowy jest ostatnim dniem w pracy. Przestajesz
    pracować od następnego dnia. 21 jest w sobotę więc niby dobry dzień na
    zakończenie.
    Jedno ale. Przy wypowiedzeniu obowiązuje okres wypowiedzenia (do 3
    m-cy). Na rozwiazanie za porozumieniem stron _musi_ się zgodzić
    pracodawca a wątpię czy da taką zgodę z dnia na dzień.
    Ale oczywiście nie znam dokładnej sytuacji :)

    Paweł Kruk