PracaGrupypl.praca.dyskusje › winobranie we Wloszech

  • 1. Data: 2004-08-19 04:57:54
    Temat: winobranie we Wloszech
    Od: "Uzi" <l...@g...pl>

    Pracowal ktos tak we Wloszech, chodzi o winobranie. W gazecie Wyborczej
    pojawilo sie takie ogloszenie. (tylko zeby tam jechac trzeba miec 1500zl z
    tego co wiem.) co o tym sadzicie?

  • 2. Data: 2004-08-19 10:52:09
    Temat: Re: winobranie we Wloszech
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (Uzi, a któżby!) wyklepał:
    > Pracowal ktos tak we Wloszech, chodzi o winobranie. W gazecie Wyborczej
    > pojawilo sie takie ogloszenie. (tylko zeby tam jechac trzeba miec 1500zl z
    > tego co wiem.) co o tym sadzicie?

    A na co te 1500? Bo jak dla pośrednika, to już wiesz co myśleć! A co do
    kosztów przejazdu/wyjazdu itp, to po prostu musisz się zorientować w
    cenach biletów i ubezpieczeń, IMO do 1500 nie dochodzą.

    Jeśli chodzi o samą pracę - hm, sama nie robiłam, ale z tego co
    słyszałam, to można zarobić, ale trzeba się narobić.

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 3. Data: 2004-08-24 06:08:23
    Od: Marcin Goralski <g...@s...won>

    > Jeśli chodzi o samą pracę - hm, sama nie robiłam, ale z tego co
    > słyszałam, to można zarobić, ale trzeba się narobić.

    Kolega zbieral cukinie w lecie rok temu. ponoc w tym samym miejscu (tzn
    miejscowosci) zbierano tez winogrona. Praca przy cukiniach to byl potezny
    zapieprz 12h dziennie (7 dni w tygodniu czasami w niedziele mieli wolne)
    zarobil okolo 2 000 w miesiac (po odjeciu wszelkich kosztow). noclegi za
    darmo dojazd i wyzywienie samemu.
    Powiedzial, ze wiecej nie pojedzie.

    --
    Marcin Goralski [Krk]