PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy dostene zwrot podatku?

  • 1. Data: 2004-08-19 06:28:43
    Temat: czy dostene zwrot podatku?
    Od: "Uzi" <l...@g...pl>

    Witam.
    Pracuje tymczasowo w wakacje, jeszcze sie ucze (studia). Jest jakas kwota
    np. 1500zl ktorej mi nie wolno przekroczyc, aby dostac zwrot podatku?

  • 2. Data: 2004-08-19 11:13:15
    Temat: Re: czy dostene zwrot podatku?
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (Uzi, a któżby!) wyklepał:

    > Witam.
    > Pracuje tymczasowo w wakacje, jeszcze sie ucze (studia). Jest jakas kwota
    > np. 1500zl ktorej mi nie wolno przekroczyc, aby dostac zwrot podatku?

    OIDP, roczny nieopodatkowany dochód w r.2003 wyniósł jakieś 2700. O ile
    nie przekroczysz tej kwoty, odprowadzony podatek zostanie zwrócony. No i
    nie wiem, jak teraz sprawa wygląda (coś się w przepisach zmieniło), ale
    dotychczas odprowadzane (przeze mnie) składki nieco przekraczały należny
    podatek.

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 3. Data: 2004-08-19 22:47:13
    Od: orlos <orlos@[kasujto]amg.gda.pl>

    Użytkownik Uzi napisał:
    > Witam.
    > Pracuje tymczasowo w wakacje, jeszcze sie ucze (studia). Jest jakas kwota
    > np. 1500zl ktorej mi nie wolno przekroczyc, aby dostac zwrot podatku?

    mozna od kazdej kwoty zarobionej rocznie odprowadzic sobie 2700
    nieopodatkowanego dochodu, np jesli twoje skladki w roku wynosilu 3500
    to za 2700 dostajesz zwrot a za 800 juz nie ;) w kazdym badz razie ja co
    roku dotaje ok 600 pln zwrotu podatku a napewno przekraczam 2700 :)
    pzdr orlos

    PS oczywiscie studiuje i mam umowe zlecenie