PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kierowca c+e

  • 1. Data: 2006-06-25 19:43:43
    Temat: Kierowca c+e
    Od: "Wojtek" <p...@t...pl>

    Mam pytanko gdzie moge szukac pracy zebym zbobył doswiadzenie w jedzie c+e
    jestem swierzo upieczonym kierowcą i mam chec zdobycia doswiadczenia

  • 2. Data: 2006-06-26 20:42:45
    Temat: Re: Kierowca c+e
    Od: Als <1...@1...pl>

    Dnia 25 Jun 2006 21:43:43 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Mam pytanko gdzie moge szukac pracy zebym zbobył doswiadzenie w jedzie c+e
    > jestem swierzo upieczonym kierowcą i mam chec zdobycia doswiadczenia

    Mam nadzieję, że po tym kursie to lepiej jeździsz niż piszesz (gdyby
    rozważać inne możliwości, to aż się strach bać).

    A tak na poważnie, to spróbuj w PUP, jakieś firmy transportowe, budowlane z
    samochodami ciężarowymi itd.

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

    [Humor zeszytów] Mickiewicz pisał poezję, a Słowacki wiersze.

  • 3. Data: 2006-06-27 07:05:04
    Od: "romanserwis" <r...@n...pl>

    > Mam pytanko gdzie moge szukac pracy zebym zbobył doswiadzenie w jedzie c+e
    > jestem swierzo upieczonym kierowcą i mam chec zdobycia doswiadczenia

    Nie wiem, skąd jesteś, ale widziałem ogłoszenie firmy z Białej Podl. w
    którym pisało, że zatrudnią kierowców do przyuczenia w transporcie
    międzynarodowym.
    Wydaje mi się, że w tej branży znajdziesz robotę bez problemu ze względu, że
    wielu kierowców ucieka do zachodnich pracodawców.

    roman