PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzialalnosc gospodarcza

  • 1. Data: 2002-11-27 19:47:11
    Temat: dzialalnosc gospodarcza
    Od: "lukasz" <r...@p...fm>

    (sorki jesli nie na temet grupy)
    Mam pytanko odnosnie dzialalnosci gospodarczej. Bylem w urzedzie i mila pani
    poinformowala mnie ze musze miec koncesje aby zalozyc taka dzialalnosc
    gospodarcza. Przyczepila sie do tego:
    Usługi, obsługi baz danych dot, działalności telekomunikacyjnej.

    Czy na to muszemiec koncesje.. gdzie moge poszukac czegos na ten temat ?

    dzieki i sorki za skladnie ale sie spiesze...

  • 2. Data: 2002-11-28 06:01:57
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    lukasz <r...@p...fm> wrote:
    > Usługi, obsługi baz danych dot, działalności telekomunikacyjnej.

    > Czy na to muszemiec koncesje.. gdzie moge poszukac czegos na ten temat ?

    Wykreśl telekomunikację, albo zamień ją na wykonywanie instalacji
    telekomunikacyjnych.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2002-11-28 10:49:10
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    >
    > Czy na to muszemiec koncesje.. gdzie moge poszukac czegos na ten temat ?
    >
    > dzieki i sorki za skladnie ale sie spiesze...

    Ja mam wpisane (sp. z o.o.);
    51.64.Z Sprzedaż maszyn i urządzeń biurowych (komputery tu są)
    64.20.C Transmisja danych i teleinformatyka
    72.10.Z Doradztwo w zakresie sprzętu komputerowego
    72.20.Z Działalność w zakresie oprogramowania
    72.30.Z Przetwarzanie danych
    72.40.Z Działalność związana z bazami danych

    jest jeszcze chyba pozycja "inne usługi informatyczne", ale tej już nie
    wpisywałem; są też pozycje: inna, gdzie indziej nie sklasyfikowana
    działalność związana z..., co może pozwalać na wspieranie badań nad
    życiem płciowym kosmitów.

    Pod transmisję danych i teleinformatykę łapią się np. WLAN, co nie
    wymaga (od niedawna) koncesji i pozwoleń, jedynie chyba zgłoszenia, o
    ile spełniasz wymogi co do anten i promieniowanej mocy.
    Wg mojej księgowej (dobra jest) żadna z tych pozycji nie wymaga
    koncesji, a jeżeliby wymagała uprawnień, to możesz zawsze zatrudnić
    fachowca (o ile sam ich nie masz).
    Koncesji wymaga produkcja alkoholu, nadawanie programów tv, etc - tu nie
    ma znaczenia deklaracja, że zatrudnisz fachowego bimbrownika :-)
    Najlepiej poszukaj w PKD/EKD (Polska Klasyfikacja Działalności)- można
    kupić w specjalistycznych księgarniach, ma to też wiele firm,
    notariusze, (biurwa też powinna mieć).
    Mnie larwa nie chciała zarejestrować usług managerskich (zarządzanie na
    podstawie kontraktu) ale się ugięła, bo niby jakie uprawnienia/koncesje
    są do tego niezbędne?

    Nie daj się!

    Pzdr: Dogbert