PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o pracę na pół etatu - zawsze liczy się to do stażu?

  • 1. Data: 2002-11-27 19:00:27
    Temat: Umowa o pracę na pół etatu - zawsze liczy się to do stażu?
    Od: "Doggie" <d o g g i e @ o p . p l>

    Witam,

    Czy może zależy od wysokości zarobków?
    Jeżeli tak, to proszę o szczegóły.

    --
    Zdrówka, Doggie (or compatible), http://doggie.bocznica.org
    Jeżeli chodzi o wzięcie spraw w swoje ręce,
    najwygodniej jednak zrobić to samemu.
    Inspired with: [Lil Louis] - Nyce & Slo (Tony Humphries...)

  • 2. Data: 2002-11-27 20:34:26
    Od: "Agnieszka Bartula" <a...@i...pl>

    Liczą się lata pracy (do stażu), wysokość zarbków ma wpływ na późniejszą
    emeryturę

  • 3. Data: 2002-11-27 20:37:58
    Od: "Doggie" <d o g g i e @ o p . p l>

    W artykule news:as3a4n$r0r$1@news.tpi.pl
    Agnieszka Bartula <a...@i...pl> pisze nam:

    > Liczą się lata pracy (do stażu), wysokość zarbków ma wpływ na późniejszą
    > emeryturę

    Sprecyzuję:
    czy pracując w oparciu o umowę o pracę na pół etatu,
    bez względu na wysokość zarobków:

    1. "wypracowuję sobie" swoją przyszłą emeryturę,
    2. powoduję, że mam coraz większą liczbę dni urlopu.

    Oba tak, czy nie?

    --
    Zdrówka, Doggie (or compatible), http://doggie.bocznica.org
    Jeżeli chodzi o wzięcie spraw w swoje ręce,
    najwygodniej jednak zrobić to samemu.
    Inspired with: [Boris Dlugosch feat...] - Never Enough (Sir Piers &...)

  • 4. Data: 2002-11-27 20:46:08
    Od: "Agnieszka Bartula" <a...@i...pl>

    oba tak

  • 5. Data: 2002-11-27 20:48:04
    Od: "Doggie" <d o g g i e @ o p . p l>

    W artykule news:as3aql$3oa$1@news.tpi.pl
    Agnieszka Bartula <a...@i...pl> pisze nam:

    > oba tak

    Krótka piłka, to lubię :-)

    --
    Zdrówka, Doggie (or compatible), http://doggie.bocznica.org
    Jeżeli chodzi o wzięcie spraw w swoje ręce,
    najwygodniej jednak zrobić to samemu.
    Inspired with: [Harold Melvin and The Blue..] - Don't Leave Me This Way
    (...)

  • 6. Data: 2002-11-28 08:27:39
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Agnieszka Bartula" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > oba tak
    > Użytkownik "Doggie" <d o g g i e @ o p . p l> napisał w wiadomości

    W tych dwóch przypadkach tak, ale w kilku innych nie.
    Np. jeżeli płaca jest niższa od najniższej to w Urzędzie Pracy okres ten nie
    jest wliczany, nie przysługuje zasiłek dla bezrobotnych.

    Wiesiek

  • 7. Data: 2002-11-28 12:50:55
    Od: "Javier" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Doggie" <d o g g i e @ o p . p l> napisał w wiadomości
    : Witam,
    :
    : Czy może zależy od wysokości zarobków?
    : Jeżeli tak, to proszę o szczegóły.

    Sam jestem ciekaw. Przy umowie-zleceniu trzeba w miesiącu zarobić conajmniej
    najniższą krajową, aby praca liczyła się do stażu, a przy połowie
    etatu-liczy się pół etatu?!

    --
    Mirek Zawiślan
    http://www.miroslaw.zawislan.prv.pl