eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjedział obsługi klienta › dział obsługi klienta
  • Data: 2002-06-20 13:31:09
    Temat: dział obsługi klienta
    Od: Carrie <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    może pytanie zabrzmi trochę niepoważnie, ale chciałabym się
    dowiedzieć, jakie konkretnie obowiązku ma pracownik działu obsługi
    klienta? Czy chodzi o jakieś doradzanie przy zakupach, czy może
    rozpatrywanie reklamacji, czy jeszcze inne sprawy?
    Nie mam kontaków z osobami pracującymi na takim stanowisku, nawet jako
    klientka...
    I jeszcze - jakie, Waszym zdaniem, cechy powinna mieć taka osoba?
    [poza anielską cierpliwością ;)]

    Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam -
    Carrie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1