PracaGrupypl.praca.dyskusje › dyskryminacja zatrudniania

  • 11. Data: 2008-03-16 17:10:49
    Temat: Re: dyskryminacja zatrudniania
    Od: tren R <t...@p...pl>

    Fragile pisze:

    > Kto opracowuje?

    co najwyżej gimnazjum

    --
    http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
    http://siodme.niebo.patrz.pl
    tre Niro, tren hakker
    a wszystko to ja! a wszystko to ja!

  • 12. Data: 2008-03-16 17:11:05
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik Flyer napisał:
    > mruczus\; <frdh4h$fan$1@inews.gazeta.pl> :

    > Ja byłem dyskryminowany - nie chcieli mnie kiedyś przyjąć do US, bo ...
    > jestem facetem, a urzędy to istne babińce i twierdze matriarchatu.
    > Zaproszony zostałem mianowicie kiedyś do US na rozmowę kwalifikacyjną -
    > okazało się, że dla picu pt. "równouprawnienie przy zatrudnieniu".
    > Komisja w składzie 4 kobiet wyjaśniła mi, że zaprosiła mnie, bo chciała
    > zobaczyć jak wyglądam, ale muszę zrozumieć, że gdybym został zatrudniony
    > w kobiecym środowisku, to bym im pracę zdezorganizował. :)

> [...]

    tu akurat dla twojego dobra dobrze zrobiły :)

  • 13. Data: 2008-03-16 19:40:34
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 16-03-2008 18:08, tren R pisze:
> [...]
    tml

    > "Czy lubiłaś lizać postać Jezusa na krucyfiksie"
    >
    > "nazwa organizacji: "Humanizm w Polsce"
    > adres główny strony organizacji:
    > http://www.geocities.com/humanizm_w_polsce/
    > tematyka: antyklerykalizm, filozofia, UFO
    > rok założenia: 1999
    > redagują: Kazimierz Branek, Zenon Liskowik, Mariusz Jędrzejowski
    > kontakt: m...@g...com"

    Z ciekawości wszedłem sobie na ową ankietę i aż mnie zmroziło. Odkąd
    świnie i bydlęta mienią się "humanistami"?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 14. Data: 2008-03-16 22:46:41
    Od: tren R <t...@p...pl>

    Mich@l pisze:

    > Z ciekawości wszedłem sobie na ową ankietę i aż mnie zmroziło. Odkąd
    > świnie i bydlęta mienią się "humanistami"?

    od zawsze?

  • 15. Data: 2008-03-16 23:25:55
    Od: "michal" <6...@g...pl>

    Flyer wrote:

> [...]

    > spełnił pokładane w nim oczekiwania]. :)

    > No i jeszcze w jednej funkcji próbowałem go sprawdzić - zaniosłem do
    > pracy, położyłem na półce, przykryłem kartką i wyszedłem - miałem
    > współpracownika, który obrabiał mi d..., o czym wiedziałem z
    > fragmentów informacji, które do mnie docierały. Dyktafon ma funkcję
    > aktywacvji głosowej, więc po całym dniu trochę materiału było -
    > zacząłem odsłuchiwać i ... tak gdzieś po 5 minutach odechciało mi się
    > - uznałem, że nie mam potrzeby wiedzieć co i jak mówi o mnie mój
    > ukochany podwładny. Ale nie wiedziałbym tego, że tak naprawdę mi się

    Nie trzeba podstępnie podkłdać "gwoździa", żeby wiedzieć, kto na Twój temat
    plotkuje. Ten, kto z Tobą plotkuje na temat kogoś trzeciego. Plotkowanie =
    Obmawianie. Przecież rozmawialiśmy o tym ostatnio... ;)

    --
    pozdrawiam
    michał

  • 16. Data: 2008-03-17 14:06:40
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    michal; <frkaaa$62r$1@inews.gazeta.pl> :

    > Nie trzeba podstępnie podkłdać "gwoździa", żeby wiedzieć, kto na Twój temat
    > plotkuje.

    A tam od razu gwoździa - przecież nie założyłem mu podsłuchu w prywatnym
    telefonie, ale położyłem dyktafon na własnym stanowisku pracy, w czasie
    pracy i na tzw. "open planie" - takie coś, co ma tylko przepierzenia i
    boksy, więc jakichś spraw kryzysowych nikt w takim miejscu nie porusza.
    Położyłem, bo mogłem - miałem dyktafon, miałem pomysł, byłem ciekawy,
    może trochę z poczucia zagrożenia, bo moja poprzednia szefowa za moimi
    plecami np. wysyłała info do oddziałów, że "proszę nie wykonywać
    polecenia tego pana", a mój kolejny kolega po 2 miesiącach pracy
    wysmarował na mnie pismo do dyrekcji. Zawsze to łatwiej przyjąć
    sytuację, kiedy ktoś nagle Ciebie zaatakuje frontalnie, jeżeli będziesz
    wiedział, że wcześniej atakuje Ciebie pod stołem. Nie ważna jest treść
    ataku, ale samo atakowanie.

    > Ten, kto z Tobą plotkuje na temat kogoś trzeciego. Plotkowanie =
    > Obmawianie.

    Jeżeli powiem - X poszedł do sklepu, to go nie obmawiam - stwierdzam
    tylko fakt, który nie jest elementem sfery intymnej danej osoby. I tyle.
    Gdyby być konsekwentnym w "niemówieniu o innych", to każdy autor
    życiorysów sławnych ludzi *plotkuje_na_ich_temat* . ;>

    A zresztą ten kolega był de facto moim podwładnym, co do którego powoli
    traciłem cierpliwość, więc nie kochaliśmy się zbytnio. :)

    > Przecież rozmawialiśmy o tym ostatnio... ;)

    Musiałem już być bardzo pijany. :)

    Pozdrawiam na trzeźwo
    Flyer
    --
    gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
    http://www.flyer36.republika.pl/

  • 17. Data: 2008-03-17 20:52:09
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Prawdziwi zaś humaniści mają się za świnie i bydlęta...

    Ulżyło mi.

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

  • 18. Data: 2008-03-17 21:41:46
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Jeśteś maciora czy krowa? ;P

    Humanista to ten co nie umie liczyć.
    Dlatego humaniści działają mi na nerwy.

  • 19. Data: 2008-03-17 22:55:29
    Od: "michal" <6...@g...pl>

    Flyer wrote:

> [...]
    > zaatakuje frontalnie, jeżeli będziesz wiedział, że wcześniej atakuje
    > Ciebie pod stołem. Nie ważna jest treść ataku, ale samo atakowanie.

    W razie konieczności użycia nagranego materiału stracić możesz coś
    cenniejszego. Zaufanie.

> [...]
    > tyle. Gdyby być konsekwentnym w "niemówieniu o innych", to każdy
    > autor życiorysów sławnych ludzi *plotkuje_na_ich_temat* . ;>

    Przecież nie pisałem o przekazywaniu informacji o kimś (pojęcie szerokie
    zarówno w znaczeniu pozytywnym jak i negatywnym), tylko o obmawianiu, co ma
    znaczenie pejoratywne.

    > A zresztą ten kolega był de facto moim podwładnym, co do którego
    > powoli traciłem cierpliwość, więc nie kochaliśmy się zbytnio. :)

    A to na Endeavour i w kosmos go! ;D
    http://www.poa.home.pl/nasatv.htm

    > Musiałem już być bardzo pijany. :)

    A nie było widać po Tobie... :)

    --
    pozdrawiam
    michał

  • 20. Data: 2008-03-18 04:32:38
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    michal; <frmst9$sql$1@inews.gazeta.pl> :

    > W razie konieczności użycia nagranego materiału stracić możesz coś
    > cenniejszego. Zaufanie.

    Uwaga formalna - *mogłem* . To było pierwsze i ostatnie zachowanie tego
    typu w karierze mojego dyktafonu. Zdecydowanie lepiej nagrywał moje
    chrapanie. :)

    A jeżeli chodzi o konieczność - zawsze dawałem sobie radę bez
    informacji, którą od kogoś uzyskałem, aczkolwiek taka informacja ułatwia
    przewidzenie kierunku "ataku". Bardzo prosta zasada - najpierw człowiek
    gada pod nosem co mu się nie podoba w rzeczywistości, a kiedy już się
    nagada, to "odważnie" komunikuje innym swoje przemyślenia. I wtedy ...
    mnie tam już nie ma, gdzie powinienem wg. gadającego być. ;>

    > A nie było widać po Tobie... :)

    Ostatnio chyba było widać, bo uprzejmy kucharz z całonocnego Chińczyka
    na Banacha leciał otwierać mi drzwi, kiedy nie udało mi się zamówić
    jedzenia, bo kart nie przyjmują, uprzejmy współstacz na przystanku
    informował mnie sam z siebie kiedy będzie autobus i że już przyjechał, a
    nieuprzejma Pani na stacji benzynowej nie chciała mi sprzedać piwa.
    Nieuprzejma, bo nie powiedziała dlaczego mi nie sprzeda - sam musiałem
    na głos zgadnąć. :)

    Pozdrawiam zaspanie
    Flyer