PracaGrupypl.praca.dyskusje › dyskryminacja zatrudniania

  • 1. Data: 2008-03-14 09:39:23
    Temat: dyskryminacja zatrudniania
    Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com>

    Opracowujemy ankiete na temat dyskryminacji zatrudniania i trudności w
    dostaniu pracy obecnie w Polsce. prosimy o propozycje pytań do ankiety.
    Jeśli spotkaliście się z problemami w zatrudnianiu, na podstawie swoich
    doświadczeń podajcie o co można zapytać w ankiecie. Chcemy żeby ankieta
    uświadomiła rządowi powagę sytuacji, szczególnie odnośnie osób pozostających
    przez długi czas bez pracy.

  • 2. Data: 2008-03-14 11:25:08
    Temat: Re: dyskryminacja zatrudniania
    Od: Fragile <e...@i...pl>

    On 14 Mar, 10:39, "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> wrote:
    > Opracowujemy ankiete
    > [...]
    Kto opracowuje?

    Pozdrawiam,
    Fragile

  • 3. Data: 2008-03-14 16:18:59
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    > Kto opracowuje?

    ja ze szwagrem ;-)

  • 4. Data: 2008-03-14 17:15:58
    Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com>

    Organizacja "Humanizm w Polsce". Tu jest jedna z naszych ankiet:
    http://www.geocities.com/humanizm_w_polsce/ankieta.h
    tml

  • 5. Data: 2008-03-16 00:50:23
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    mruczus\; <frdh4h$fan$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    > uświadomiła rządowi powagę sytuacji, szczególnie odnośnie osób pozostających

    Ja byłem dyskryminowany - nie chcieli mnie kiedyś przyjąć do US, bo ...
    jestem facetem, a urzędy to istne babińce i twierdze matriarchatu.
    Zaproszony zostałem mianowicie kiedyś do US na rozmowę kwalifikacyjną -
    okazało się, że dla picu pt. "równouprawnienie przy zatrudnieniu".
    Komisja w składzie 4 kobiet wyjaśniła mi, że zaprosiła mnie, bo chciała
    zobaczyć jak wyglądam, ale muszę zrozumieć, że gdybym został zatrudniony
    w kobiecym środowisku, to bym im pracę zdezorganizował. :)

    Pozdrawiam równoprawnie
    Flyer
    --
    gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
    http://www.flyer36.republika.pl/

  • 6. Data: 2008-03-16 01:48:14
    Od: "michal" <6...@g...pl>

    Flyer wrote:
> [...]

    > chciała zobaczyć jak wyglądam, ale muszę zrozumieć, że gdybym został
    > zatrudniony w kobiecym środowisku, to bym im pracę zdezorganizował. :)

    Mogłeś złożyć pozew do sądu o dyskryminację płci. Wygrana murowana. ;)

    --
    pozdrawiam
    michał

  • 7. Data: 2008-03-16 07:09:39
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    michal; <frhu93$b25$1@inews.gazeta.pl> :

    > Mogłeś złożyć pozew do sądu o dyskryminację płci. Wygrana murowana. ;)

    Do tego musiałbym zainwestować w mikrofon zewnętrzny do dyktafonu, który
    zakupiłem jakiś czas wcześniej w ramach rozpusty i hołubienia własnym
    kaprysom.

    Niestety jako niedorobiony psychopata spróbowałem go jedynie użyć do
    nagrywania własnych monologów, żeby je później spisać [okazałem się
    marnym mówcą, więc pomysł uznałem za idiotyczny i szybko porzuciłem], do
    nagrywania "spraw do załatwienia [tak gdzieś za trzecim razem
    zauważyłem, że mam coraz to nowe sprawy do załatwienia, w związku z czym
    nawet nie odsłuchuję tego, co już nagrałem, i lista niepokojąco się
    wydłuża zamiast maleć] i do sprawdzenia czy chrapię w nocy [akurat chyba
    to był główny powód zakupu dyktafonu - chrapię, nawet mogę określić jak
    dużo i w jaki sposób, można powiedzieć, że produkt spełnił pokładane w
    nim oczekiwania]. :)

    No i jeszcze w jednej funkcji próbowałem go sprawdzić - zaniosłem do
    pracy, położyłem na półce, przykryłem kartką i wyszedłem - miałem
    współpracownika, który obrabiał mi d..., o czym wiedziałem z fragmentów
    informacji, które do mnie docierały. Dyktafon ma funkcję aktywacvji
    głosowej, więc po całym dniu trochę materiału było - zacząłem
    odsłuchiwać i ... tak gdzieś po 5 minutach odechciało mi się - uznałem,
    że nie mam potrzeby wiedzieć co i jak mówi o mnie mój ukochany
    podwładny. Ale nie wiedziałbym tego, że tak naprawdę mi się nie chce,
    gdybym nie spróbował. :)

    A wracając do tematu - sprawę być może bym wygrał, ale sąd nie mógłby
    nakazać mnie zatrudnić - mógłby ukarać US i nakazać ponowny konkurs -
    tym razem Panie nie byłyby zapewne tak uroczo szczere i rozbawione, ale
    jakiś powód formalny do mojego niezatrudnienia pewnie by się znalazł.

    Pozdrawiam podsłuchowo
    Flyer

  • 8. Data: 2008-03-16 08:47:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 21 Mar 2008 20:21:04 +0100, "gargamel" <s...@d...na>
    wrote:

    >wybacz ale trójkąt tworzą trzy proste, a nie łuki, a kąty między nimi mierzy
    >się na płaszczyźnie na której on leży,

    Tak, tak... Idź do szkoły i się doucz...
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 9. Data: 2008-03-16 08:48:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 22 Mar 2008 01:05:39 +0100, "gargamel" <s...@d...na>
    wrote:

    >może punktu siedzenia? z jakiego punktu byś nie patrzył. to nigdy krzywe
    >południków i równika nie staną się trójkątem, a twierdzenie o jednym kącie

    Wyobraź sobie, że są inne przestrzenie niż euklidesowa...
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 10. Data: 2008-03-16 17:08:49
    Od: tren R <t...@p...pl>

    humanista (mruczus) pisze:
    > Organizacja "Humanizm w Polsce". Tu jest jedna z naszych ankiet:
    > http://www.geocities.com/humanizm_w_polsce/ankieta.h
    tml

    "Czy lubiłaś lizać postać Jezusa na krucyfiksie"

    "nazwa organizacji: "Humanizm w Polsce"
    adres główny strony organizacji:
    http://www.geocities.com/humanizm_w_polsce/
    tematyka: antyklerykalizm, filozofia, UFO
    rok założenia: 1999
    redagują: Kazimierz Branek, Zenon Liskowik, Mariusz Jędrzejowski
    kontakt: m...@g...com"

    --
    http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
    http://siodme.niebo.patrz.pl