PracaGrupypl.praca.dyskusje › dwie umowy o pracę

  • 1. Data: 2007-02-13 21:30:32
    Temat: dwie umowy o pracę
    Od: "portos111" <p...@o...pl>

    Witam

    Mam w jednej firmie umowe o pracę która się kończy 28 lutego.
    Równocześnie nowy pracodawca chce mnie zatrudnić od 22 lutego.
    Czy te kilka dni które się pokrywają mają jakieś znaczenie? U starego
    pracodawcy jestem na urlopie.
    Czy gdzieś w kodeksie pracy jest coś o tym napisane? Jeśli tak to gdzie?
    Bardzo prosze o odpowiedź także na priva.

    Tomek

  • 2. Data: 2007-02-13 22:20:14
    Temat: Re: dwie umowy o pracę
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 13-02-2007 o 22:30:32 portos111 <p...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Mam w jednej firmie umowe o prac? która si? ko?czy 28 lutego.
    > Równocze?nie nowy pracodawca chce mnie zatrudniae od 22 lutego.
    > Czy te kilka dni które si? pokrywaj? maj? jakie? znaczenie? U starego
    > pracodawcy jestem na urlopie.

    Możesz mieć fefnastu pracodawców jednocześnie.

    --
    """"""