PracaGrupypl.praca.dyskusje › polsoft

  • 1. Data: 2007-02-13 12:10:55
    Temat: polsoft
    Od: "knurgb" <k...@g...pl>

    Witam.

    Czy mogłby ktos napisac dwa slowa na temat firmy Projekty Bankowe POLSOFT
    Sp. z o. o.
    Rozważam zmianę pracy i chciałbym coś wiedzieć na jej temat.
    Do tej pory słyszałem przeważnie bardzo dobre opinie. Na temat zarobkow,
    atmosfery pracy i jakosci wytwarzanego oprogramowania.

    Z gory dziekuje,

  • 2. Data: 2007-02-13 22:17:32
    Temat: Re: polsoft
    Od: lookas <u...@o...pl>

    Dnia 13-02-2007 o 13:10:55 knurgb <k...@g...pl> napisał:

    > Witam.
    >
    > Czy mog?by ktos napisac dwa slowa na temat firmy Projekty Bankowe POLSOFT

    Co wiem:
    Spółka uwarzana za najlepszą w grupie ComuterLand. Najlepsza pod wzg.
    zysków, metod inżynierii.

  • 3. Data: 2007-02-15 17:39:09
    Od: kolin82 <kolin82@_dupa_o2.pl>

    knurgb napisał(a):
> [...]
    > Do tej pory słyszałem przeważnie bardzo dobre opinie. Na temat zarobkow,
    > atmosfery pracy i jakosci wytwarzanego oprogramowania.

    oprogramowanie z ktorym mam do czynienia owej firmy nie jest najwyzszej
    ajkosci, ale nie jest zle jak na polskie warunki. moglo by byc lepiej
    ale ogolne wrazenie ok. nie znam firmy od wewnatrz.

    Pozdrawiam
    Kolin